Raudonas kryžius reiškia mirtį (HP fanfiction)

54 5 2
                                    

Cupid-5

Įvertinimo prašei prieš metus, tačiau, manau, kad nesupyksi, jog jį parašysiu tik dabar, nes šis albumas buvo pasitraukęs iš Wattpad ir sugrįžo vakar, po vienerių metų pertraukos. Visą šį laiką tavo darbelis tupėjo reading list'e kartu su visais kitais kūriniais, kurie turėjo būti įvertinti. 

Vis pamąstydavau, kad galbūt reikia perskaityti, bet pradėdavau užsiimti kita veikla: savųjų darbų rašymu, kitų kūrinių skaitymu ir panašiai. Tačiau šiandien prisėdau prie tavojo darbo ir perskaičiau tiek, kiek yra paviešintų skyrių. Jų man užteko, kad susidaryčiau savo nuomonę!

Pradėsiu nuo to, jog labai apsidžiaugiau, kad tai darbelis su Hario Poterio pasauliu. Nuo to karto, kai praeitą vasarą skyriau visą savo dėmesį šiam magiškam pasauliui, taip stipriai jį pamilau ir tapau juo apsėsta. Iki tada niekada nemėgau HP. 

Tokios idėjos Wattpad platybėse, tarp berniuko, kuris liko gyvas, kūrinių, dar neteko matyti. Nei lietuviškame, nei angliškame. Patikėk, kai pasakysiu, kad esu jų perskaičiusi daug, nors didžioji dalis yra apie mano mėgstamą porą :D. Tai uždėjo didelį pliusą tavajam kūriniui. Originalios mintys - visada pačios geriausios bei įdomiausios. Taip pat nepamirškim ir išskirtinumo, kuris pas tave darbe taip pat egzistuoja. 

Skaitydama gavau progą ir smagiai pasijuokti dėl pasakytų replikų. Mane sužavėjo Anės charakteris ir ji pati. Šauni ir kieta mergina. Patiko, kaip vystosi veiksmas. Tu niekur neskubi, viską kuo puikiausiai aprašai, kas yra labai gerai. Išlaikai intrigą, kas tik dar labiau įtraukia skaityti toliau ir nenumesti šio kūrinio į šalį. Net dabar sėdėdama ir rašydama savąją nuomonę, nekantrauju sužinoti, kas ten vyks toliau. 

Jokių didelių klaidų, kuris man badytų akis, nepastebėjau. Tekstas sudėliotas rišliai, aiškiai. Sakiniai tvarkingi, aprašymų tiek, kiek reikia. Matosi, kad prie kūrinio dirbta ir atidirbta. 

Tai tiek!


VERTINIMAI | OPENDonde viven las historias. Descúbrelo ahora