cap.1

9 1 1
                                    

Mama- trezirea Ella, trebuie sa mergi la liceu.
Eu- acum mama, spun si ma ridic din pat si mergând la baie sa îmi fac rutina.

Ma numesc Ella Hold si am 17 ani. Părinți mei sunt bogați pentru ca au o mafie cea ma i puternica. Eu mai am o sora pe nume Emma ea va moșteni mafia, eu sunt doar un spion pentrucă nu vreau sa o moștenesc.
Ma îmbrac in

Parul il piepten si il las pe spate îmi iau telefonul, rucsacul si cobor jos.
Eu- neata, spun luând un mar si punanduma la masa.
Ei- neata, spun si își vad de treaba lor adica cu ochi in telefon.
Tata- Ella am o misiune pentru tine.
Eu- sa aud, spun uitanduma la ei si ei la mine.
Mama- te vei duce in New York, acolo vei avea tot, casa, mașini ești înscrisă la liceu.
Tata- daca ai nevoie de ajutor mafia familiei Gomez te va ajuta, ei te.au recomandat.
Emma- va trebui sa te împrietenești cu grupul popularilor, tot ce ai de făcut este sa iei înapoi colierul acesta, spune si îmi arata poza

Eu- e drăguț.
Mama- este moștenit din generație in generație si acum trebuie sa ajungă la Andreea Gomez fata familiei Gomez.
Tata- si sa il inlocuiesti cu acest fals, spune si îmi întinde colierul.
Mama- ai avion după scoala, îți vom face noi bagajul, hai ducetiva la școală. Spune si ne arunca cheile de la mașini si plecam.

*După școală, la aeroport*

Eu- pasă, spun urcând in avion auzindui cum își iau la revedere.
Am luat o farfurie cu clătite pentrucă este un drum foarte lung.
Terminând clătitele ma pun la un somn de voie.
*Dimineata*
Tarrrrr Tarrrr
Ma ridic din pat stingând alarma, si daca va întrebați ce am făcut după ca am venit......pai nimic, am despachetat , mâncat si m.am culcat in rest nimic.
Ma du la baie îmi fac un dus si ma îmbrac in

Parul il îndrept si il las pe spate, ma dau cu parfum, îmi iau telefonul si rucsacul si ma duc jos unde îmi iau un mar cheile de la decapotabila de culoare negru mat si ma duc in parcarea subterana care e plina de masini, motociclete, un elicopter si ateveuri.
Plec lăsând casa pe mana servitorilor si gonesc pe străzi pana la liceu care nu e departe.
Parchez mașina cu un drift perfect, îmi iau lucrurile si cobor din masina. Trebuie sa ma uit după acest grup care nu trebuie sa fie foarte greu de găsit, după mulțimea asta au început liceul de mult.
Deci.....echipa de fotbal e într.un colt diferit asta înseamnă ca nu prea vorbesc cu cei populari, majoretele acolo......uite si boboci , dar nu zăresc populari....tipi si fetele alea care se vede după haine si privire ca sunt populari.
Se aud 5 motoare de masini care parchează in parcare.
Ma întorc si vad 3 băieți si doua fete care trec pe lângă mine si uitanduse la mine.
Ma duc in liceu in căutarea cancelariei dar norocul tine cu mine si intru in prima ușă pe dreapta de unde îmi iau orarul si cheia dulapului nr.139 care ghiciți ce.....este lângă noi mei prieteni, si cum sunt eu mereu vesela zâmbesc, chiar si in ședințe zambesc.
Ma întorc închizând dulapul si era sa ma lovesc de blondul cu ochi negri din dreapta dulapului meu si la stânga e o blonda cu ochi negri.
Eu- pot sa va ajut cu ceva? Spun si zâmbetul îmi dispare când o vad pe Andreea Gomez cum îmi face semn sa fiu ma vesela.
Fata blonda- da chiar poți, eu sunt Mia, ea e Maia spune de tipa bruneta ochi căprui, el e Eduard sau Edi spune spre băiatul cu părul nisipiu si ochi verzi aproape căprui, el e Andy spune spre băiatul cu par negru si ochi verzi-albăstrui, si el e Mathis sau Matt, spune spre băiatul blond cu ochi negri la fel ca Mia.
Eu- Ella.
Maia- ce zici sa faci parte din grupul nostru?
Eu- mbine, spun si fetele ma iau de o parte si de alta si ma duc la naiba știe unde, ma uit in spate si vad ca Andrea sta cu o fata si îmi zâmbește si băieți au plecat.
Mia- cați ani ai?
Maia- ai frați sau surori?
Mia- cum te mai cheamă?
Maia- stai cu familia ta?
Eu- 1. 17 ani, 2. Da, o sora, 3. Ella Hold, 4. Nu stau singura.
Mia- cum o cheamă pe sora ta?
Eu- Emma Hold, spun cu zâmbetul pe buze si parând inocenta.
Maia- aha.......spune stand pe gânduri.
Eu- voi aveți frați?
Mia- da, frate.
Maia- nu am frați.
BzzzzzBzzzz
Eu- ma suna Emma, stați puțin.
Ele- ok.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 26, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Spioana Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum