Bakugo'nun evinde:
Kirishima bir and durdu ve Bakugo yu ittirdi, ne olduğunu idrak edemeyen sert seme bakugo bir anda kirishimayı nefes nefese öksürürken buldu, hiçbir şey anlamamasına rağmen bir anda kendisini yataktan düşmüş şekilde buldu, Kirishima Bakugo'ya bağırıyodu " Lağğğnnn!! Sen kimsiiiiin?! Niye beni yatağa attıııınn?! AAAAĞĞĞHH!!!" hâlâ hiçbir şey idrak edememiş Bakugou ona saf saf bakarken camda birisini gördü, o kişi Shinso idi ve quirkini kullandığı belli oluyordu, Kirishimanın canının acımasının sebebi ise (baş ağrısı lan göt değil) Shinso nun mükemmel bağırma taklitleriydi.
Birden Bakugo cama doğru koşup camı kırarak camdan ağaçtaki Şinsoya atlayıp onu boğmaya başladı ama bir süre sonra tam Şinso ölürken Mina nın çığlık sesleri duyuldu "Aman tanrııııımmm~~~ yardım edin komşulaaaarr~~ Mitsuki-saaann~~~ Oğlunuz bahçede Şinso'yu çıplak bir şekilde arsız arsız sikiyooooooooo~~~~~~~" Mina çünkü 3 dakikadir aralıksız orada onları şok içerisinde izliyordu ve herşeyi baştan sona canlı yayında yayımlamıştı ve devamda ediyodu, ama tek anlayamadığı nokta çalışıkların arasında aslında sikiştikleri değil, baku'nun şinsoyu boğduğu idi.
Canlı yayını izleyenler ise:
~Tüm 1/A (baku ve mina hariç)
~Tüm 1/B (Şinso hariç)
~Tüm UA Hocaları
~Tüm ProHero lar
~Tüm 1/A ve 1/B velileri
~Tüm villeynler
~Trump
~Ben
~Corç Waşingtın
~Obama'nın karısı (obama'yı bilmeyen de ne bilm)
~Dedikodu TV müdürü
~RTÜK (neden bilmiyom)
~Fen Öğretmenim (canlılarda üreme ünitesi için)
~Biyoloji hocaları (canlılarda üremeyi araştırmak için)
~Levi (attack on titan dan bir anime karakteri)
~Batman
~Batman belediyesi
~Sasuke (naruto animesinden bir karakter)
~MayKIL CekSIN
~Ariana Grande
~Deodorant ım (kendisi bakugou hayranı)
~Kedim sezar (ivet adı sezar, sorgulamayınız)
~El kremim (kendisi Şinso hayranı)
~Mahallemin dedikoducu teyzesi (kendisini bilmiyorum ama selamlar 👋🏻)
~Güneş Gözlüğüm
~AND HIS NAME IS JOHN CENA!!!!!!! (dıt dırıt dııııııttt!!! dıt dırıt dıııııııııt!!! YOU CAN'T SEE ME!!(bunu hagakure söyledi))
~Mıknatısım
~Küçük Hüsamettin
~Apartmandaki oturulan yerleri kare tasarlayıp adını daire koyan ve pizzayı daire yapıp üçgen kesip kare kutuya koyan adam
~Gözlerim
~The Kazoo Kid:~Kayseri Mantısı
~Götüm ( Ay o olmadan olur mu hiç? canım götüm💞)
~Ve son olarak Wakanda ülkesi!! WAKANDA FOREVER!!!!ÖHÖM ÖHÖM- bu kadar kişi izlerken Şinso bir anda ayağa kalktı ve bağırdı:
Tüm canlı yayındakiler ona saf saf bakarken bir anda Mitsuki geldi ve bağırmaya başladı " Katsuki ve Shinso canlı yayındasınız AMINA KOYİM NAPIYONUZ SİZ LANNNN!!!! AAA HERŞWY YALANMIŞ LANNNN!!! KATSUKİ BIRAK ONU BOĞMAYI LANNNNNNN!!! MİNA SENDE KAPA ŞU KODUMUN CANLI YAYININI KİMSENİN SİKİŞTİĞİ YOK BURDA APTAL OĞLUM KATSUKİ ÇIPLAK BİR ŞEKİLDE ŞİNSOYU BOĞUYO O KADAR!!!! LAN KATSUKİ ALLAH BELANI VERMİYE BIRAK LAN ÇOCUĞUU!!! AYRICA NİYE ÇIPLAKSIN LAĞĞĞĞĞNNNN!!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💞Kirishima ve Bakugou💞
LosoweValla smut sevmeyen hiç okumaya yeltenmesin bile, direk smutla dalcam olaya, çatır çutur çatır çutur acımicam, uke olacak karakter ölmediğine dua edecek o kadar gardaş!!