Part 3

50 14 1
                                    

Mūsu akims susitikus, galėjau matyti jo menka šypsena ant veido.
-Sveikos paneles, aš Markus,-priėjęs kitas vaikinas atkreipė mūsu dėmesį,- o čia Zayn,- parodė į rudaakį vaikina, - šiandien mes šoksime su jumis parašiutu. Atsisukau į Rebeca ir ji jau stovėjo su didele šypsena ir žiūrėjo į Markus.
-O jūs tikri graž..,-trenkiau jai iš alkūnės į ranka,- turiu omeny, aš Rebeca o čia Lily,- nusijuokė ir priėjusi prie Markus ir Zayn paspaudė jiems ranka.
-Na tai gal jau pradėkime, aiškinkite tas taisykles ir greičiau ruoškimes šuoliui,- pavarčiau akis ir nuėjau atsisėsti prie netoliese esančio stalo. Visi pasiekė mano pavyzdžiu.
-Taigi norėjau paklausti, kaip tokios mielos merginos kaip jūs, prisiruošėt tokiam ekstremaliam žingsniui, argi ne baisu? Neturėtumet geriau apsipirkinėti prekybos centre, pirkti visu tu nesamoningu mergaitišku dalykėliu, o ne šokti parašiutu? -nusijuokęs rudaakis tarė. Tas kvailys tyčiojasi iš mūsu.
-O kas sakė, kad mes mielos? Ir čia ne tavo reikalas tad nesigilink, ir greičiau eikime šokti tuo parašiutu,- pavarčiau akis ir su sarkastiška šypsena tariau. Vaikinas tik suprukštė ir nutilo.
-Na jeigu jau baigėte, savo ginčus galime pradėti,- Markus tarė ir pradėjo skaityti visas saugaus elgesio taisykles.
******************
Po penkiolikos minučiu su Rebeca ir vaikinais jau stovėjome prie lėktuvo. Su ta apranga atrodžiau juokingai, bet man tai nerūpėjo norėjau kuo greičiau šokti ir patirti ta nerealu jausma. Ir tuomet jau buvo laikas lipti į lėktuva. Įlipome ir pradėjo kilti. Prieš mane sedėjo Rebeca ir Markus, mačiau kaip jie flirtuoja ir šypsosi vienas kitam, tik nusijuokiau mintyse ir nusisukau į langa, stebėti įvairiausius vaizdus.
-Ar dar nepersigalvojai, Lily?- iš mano minčiu pertraukė Zayn, paklausdamas ir pabrėždamas mano varda. Atsisukau į jo erzinantį veida, ir tik pavarčiau akis nieko jam neatsakydama,- Niurzga,- vel tarė tas kvailys. Tuomet net neatsisukau į jį, tik parodžiau vidurinį piršta.
-Na ka, jau laikas ruoštis, greit busime reikiamam aukštyje,- tarė Markus,- Lily su tavim šoks Zayn, tad jūs prisisekite kartu diržais,- Zayn tik nusijuokė ir pažiurėjo į mane.
Kodėl aš turiu šokti su tuo kvailiu...jis nervina.. Tuomet Zayn priėjo prie manęs, atsistojo man už nugaros. Jo kvaila krūtinė lietėsi su mano nugara, kas nebuvo labai malonu. Jis pradejo vinioti įvairiausius diržus aplink mus, kol nepajaučiau, kad jis liečia mano krūtine.
-Zack, Zayd ar kas tu bebūtum, jeigu tuojau pat nepatrauksi savo rankos man nuo krūtinės nukaposiu tau viska kas kapojasi,- užrėkiau ant to asilo. Rebeca ir Markus iškart atsisuko į mus ir pradėjo juoktis. Zayn dar labiau prisilietė prie mano krūtinės, bet greit patraukė kai Markus tarė:
-Gerai balandėliai, jums laikas šokti,- nusijuokė ir parodė į lėktuvo duris. O dieve, dabar pradėjau nežmoniškai bijoti, o jeigu tas kvailys per vėlai išskleis parašiuta- mes mirsim.
-Na lilynda judinkis link duru,- Zayn truputi pastumęs mane ėmė eiti į priekį. Lilynda? Bitch what? Jau atėjome prie duru, jos staiga atsidarė, ir man į veida ėmė pūsti stiprus vėjas.
Jau Zayn ruošėsi šokti iš lėktuvo, bet jį sustabdė pribėgusi Rebeca. Ji staiga apkabino mane, ir nusišypsojo nervinga šypsena.
-Sėkmės mažute, susitiksime apačioje, myliu tave,- pabučiavo man į skruosta Rebeca ir pasitraukė toliau nuo lėktuvo duru.
-Aš taip pat tave myliu,- nusišypsojau jai.
-Jau baigėt meiles seiles?- paklausė piktai Zayn. Pavarčiau akis nors jis to nematė.
-Prašau nenužudyk manęs ir išskleisk parašiuta laiku,- su alkūne trenkiau jam į pilva. Užsimerkiau ir laukiau kada Zayn mus "išmes" iš lėktuvo.
-Neleisiu tau mirti, lelyte,- pašnibždėjo į ausį ir su šiais žodžiais atsispyrė ir šoko iš lėktuvo.

********************************

Taigi, tai pirma mano istorija, todėl būsiu begalo dėkinga, jeigu parašysit nuomones, votinsit ir palaikysit 🥰 Kuo daugiau jūsu- tuo didesnė motivacija kelt toliau.

For the rest of my life//Z.MOnde histórias criam vida. Descubra agora