•Cât timp eu stăteam pe gânduri, simt cum o altă mână o apucă pe a mea într-un mod extrem de timid.
•Eu mă uit la mâinile noastre, apoi la Yoongi. El se uita în jos panicat, cu ochii mari care îi fugeau în diferite direcții. Era așa drăguț când era timid. Nu știu de ce făcuse asta..dar era drăguț.
•Eu îl strâng încet de mână, ca să îi atrag atenția.
•El se uită jenat la mine.
Eu-Aish..ce e cu tine Suga?
S-Nimic...tu...te superi dacă..
Eu-Nu. E în regulă! *spun eu zâmbind, apoi Tae ne sună spunându-ne că ne așteaptă afară, la intrarea în mall*
•Noi mergem la el și decidem să ne ducem la parcul de distracții pentru că V îmi promisese că ne vom da în roată.
•Noi ajungem acolo, coborâm din limuzină și mergem direct spre roată.
Eu-Haide! Haide! Haide! *spun eu entuziasmată fiindca nu ma mai dădusem într-o roată de genul de când eram mică*
•Noi cumpărăm bilete și urcăm. Uitasem uns singur lucru..am frică de înălțimi!
•Imediat cum roata începe să se miște, eu fac ochii mari și încep să tremur.
V-Nu vreau sa fiu rău! Dar există ceva de care nu-ți e frică??? Nu știu..propria umbră???
•Eu tac
S-Hei! Nu mai râde de ea! *spune el și mă ia în brațe*
S-Nu te teme. Sunt aici, bine? *spune el cu o voce caldă, iar eu îi zâmbesc liniștindu-mă*•Noi ajungem în vârf iar Taehyung ne face o poză pe când noi priveam apusul.
(FĂRĂ SĂRUT)
•Yoongi îmi zâmbește iar eu roșesc, lăsându-mi capul pe umărul lui.
•Tae o postează cu descrierea :
"I think they love each other❤"
•Suga se apropie timid de urechea mea și îmi șoptește :
S-Mi-e dor de tine..pisoi..*spune el oarecum cu un regret în voce*
•Eu nu realizez neapărat pe moment ce tocmai se întâmplase.
CE..? MĂ..PLACE..? DAR..DAR..NU ARE CUM! EL M-A AJUTAT CU JUNGKOOK ȘI..NU A PĂRUT NICIODATĂ CĂ VREA SĂ NE DESPARTĂ..NU VREAU SĂ IL RĂNESC..MAI BINE ÎNCHEI TOTUL ACUM!
Eu-Yoongi..
S-Nu..te rog...! Eu..chiar am nevoie de tine.....te rog..*spune el apropindu-se de buzele mele*
•Eu mă uit în stânga și în dreapta și realizez că am ajuns jos așa că îl împing pe Yoongi și cobor din roată.
Eu-Cred că m-ai înțeles greșit! *spun eu coborând și luând-o la fugă*