###

12 0 0
                                    

Pokrčila som plecami a začala som sa hrať s taškou.
,,Na psychológii sa učíš o tom, čo všetko sa ti môže pobabrat v hlave, " povedala som.
,,Takže?"
Znovu som sa pohrávala v taške. ,,A to ti môže do života priniesť viac obáv, či nie? Vedel si že existuje porucha identity telesnej integrity?"
,,Identity telesnej čoho? " spýtal sa a znova sa usmial.
,,Identity telesnej integrity. Ak máš tú poruchu, môžeš sa napríklad ráno zobudiť presvedčený, že by si nemal mať dve nohy. Zrazu svoju druhú nohu nenávidíš a najradšej by si si ju dal amputovať. Niektorý ľudia s touto poruchou dokonca predstierajú, že ju majú amputovanú. A jediný spôsob, ako túto poruchu vyliečiť je zájsť za lekárom, ktorý ti ju ilegálne naozaj amputuje. Táto porucha sa zvyčajne u ľudí do 20 rokov nevyskytuje. Môže však na ňu ochorieť ktokoľvek. Len o tom ešte nevieme. Môžeme iba dúfať, že nezanevrieme na žiadnu so svojich končatín. No a preto si myslím, že štúdium sociológie je bezpečnejšie."
Ethan sa zarehotal, Takže sa k nám začali otáčať všetky dievčatá v triede a zízali na nás. ,,Fakt sa teším, že som ma sociológiu s tebou, Evie."Žmurkol na mňa, naklonil hlavu a usmial sa. Srdce sa mi rozbuchalo, ale nie tým znamim spôsobom zvieraťa chytného do pasce. Novým. Dobrým spôsobom.
,,Ďakujem."
Ethan ma zvyšok hodiny uprene pozoroval. Presne tak sme sa zoznámili.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 24, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Si ty normálna?!?Where stories live. Discover now