Bejelentés

9 1 0
                                    

 Sziasztok ahhoz hogy értsétek a könyv leírását olvassátok el! Jó olvasást!

Sétáltatás előtt a megszokott helyen ami egy kávézó előtti pad Amirával leültünk és beszélgettünk közben Árész( Amira kutyája) és Leó játszottak várva ,hogy Lara betoppanjon Márkkal (Márk a kutyusa neve) ami kb fél óra múlva beteljesült.

-Mit szólnátok hozzá ha én és Leó elköltöznék valahova messzire Magyarországtól?-kérdeztem a többieket akik nagyon meglepődtek a kérdésemen és pár perc néma séta után megkérdezték -Miért???- mondták szinkronban- Hosszú sztori de elmondom-mondtam és közben elértünk a célállomásunkhoz a kutyaparkba. Itt elengedtük a kutyáinkat és leültünk egy padra és én elkezdtem a történet elmesélését.

Szóval tudjátok nagyon nem mozdultam el sehova Pécs és Tatabánya közeléből-mire egyszerre hevesen bólogatni kezdtek-már lassan 23 leszek és szeretnék elmenni valahova ahol csak én és Leó vagyunk meg a sok látnivaló-ezért szeretnék rengeteget utazni és engem nem köt semmi Magyarországhoz úgyhogy úgy döntöttem hogy amelyik országban leszek ki költözök oda egy hónapra tetszés szerint. Mit szóltok hozzá szerintetek jó ötlet??- fejeztem be a mondandómat majd a lányok újabb pár perc múlva megszólaltak újra szinkronba- Akkor velünk mi lesz??-
na és ez az amit én sem tudok - mondtam teljesen őszintén- De jöhettek velem!- virultam fel de tudtam nem fognak jönni és akkor váratlanul újabb néhány perc és labdaeldobás után újra egyszerre mondták a választ ami nem volt más mint hogy -IGENNNNN!!!!!!!!!!!-kiabálták mire mindenki hülyéknek nézve minket de már megszoktuk az ilyesféle pillantásokat és beszélgettünk tovább.

És most ??- kérdezte Lara. Mire egy szuper ötlet jutott eszembe- Költözzünk össze!- mondtam mire megint mindenki ide nézett és hülyének nézve minket lesújtó pillantásokat kapva a kutyaparkból kilépőknek. Okésss!! kiabálták újra egyszerre de már nem vártuk meg a pillantásokat leléptünk kutyáinkkal együtt.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 29, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Endless RoadsWhere stories live. Discover now