Kvs- 36

1.8K 134 4
                                    

Alya'dan...

Çıkmadan önce telefonuma mesaj gelmişti. Baktığımda Gece'dendi.

Geceler Geceler:  Alyaaa!

Aly(m)al: Efendim Geceler, geceler kafamın peşindeyken?

Geceler Geceler: Bu mu. Böyle mi kaydettin beni? Mal!

Aly(m)al: Ne bekliyordun. Daha güzel birşey bulamadım. Ayrıca Ezhel'i ve şarkılarını seviyorum. Sen nasıl kaydettin beni?

Geceler Geceler: Ehehe. Şey ya...

Aly(m)al: Ney ya?

Geceler Geceler: Seni şey diye kaydettim.

Aly(m)al: Ney diye?

Geceler Geceler: Aly(m)al diye.

Aly(m)al: Silktir lan oradan. Birde benimkine laf atıyor.

Geceler Geceler: Silktir? Tamam karışmayacağım.

Aly(m)al: Herneyse, sen ne diyecektin?

Geceler Geceler: Yanında erkek getir. Abilerim geliyor benimle. Yanında iki erkek getirsen iyi olur. Sıkılmasınlar ikizler.

Aly(m)al: İkiz abilerin mi vardı? Tamam ben, Arel ve Rüzgar'ı getiririm. Hadi bye!

Geceler Geceler: Bye!

"Arel! Bizimle geliyorsun. Su Rüzgar yavruma mesaj atar mısın? ****** Kafe'sine gelsin."

Su beni onaylarken Arel koşarak misafir odasına gitti. Bir kaç dakika sonra yanımıza geldi. Binadan çıkıp arabaya bindik. Ben arkaya otururken Su, Arel'in yanına oturmuştu. Arel arabayı çalıştırdı ve ilerlemeye başladık.

Arabadan hızla inip Su ile Arel'i beklemeye başladık. Biraz ileride olan otoparka park edecekti arabayı. Arkamdan birinin sırtıma atamasıyla beklemediğim için arkaya doğru sendeledim. Sendelerken ayağım taşa takıldı. Düşmek için kendimi hazırlarken bir çift el beni be- saçmalamayın. Dizi mi çekiyoruz burada?! Yeri boyladım tabii ki. Ah evet. Yer aşkım yeniden merhaba. Dur yanağına bir öpücük kondurayım. Yeri öpüp kalktım ve yere bakarak göz kırptım.

Arkadan kafama vurulunca sinirle arkama döndüm. Arel kafama vurmuştu. Ona dil çıkarıp sırtıma atlayan kişiye döndüm.

"Gece, bebeğim sana teşekkür etmeliyim. Beni yer aşkımla yeniden kavuşturdun. Halbuki daha sabah beraberdik ama ben çok özledim onu."

Hepsi gülerken Gece'nin arkasında duran ve bana tebessümle bakan kişiye döndüm. Ona baktığımı fark edince gözlerini kaçırdı. Diğerleri gülmelerini durdurunca kafeye girdik. Bir masada oturan ve bizi görünce el sallamaya başlayan Rüzgar'a gülüp ona doğru koşmaya başladım. Ayağa kalkıp kollarını açtı. Koşarak ona sarıldığımda beni döndürdü ve indirdi. Sakın yanlış anlamayın. Rüzgar'ı seviyordum fakat arkadaş olarak. Kimi seviyorum biliyor musunuz? Şu baygınken gördüğüm rüyada olan çocukluk aşkımı nasıl unuturdum ki onu? Benim için o kadar şey yapmıştı. Masaya oturduğumuzda bir garson geldi. Siparişlerimizi verdiğimizde yanımızdan gitti.

"Ben, Alya."

Dedim elimi Gece'nin ikizlerinden bana bakıp tebessüm edene uzattım.

"Bera..."

Dedi elimi sıkarken. Bu sefer diğerine elimi uzattım. Elimi sıkarken ismini söyledi.

"Berat..."

Ellerimizi ayırıp  onlara döndüm. Bera ismi çok tanıdıktı. Diğerleriyle de tanıştıktan birkaç dakika sonra yemeklerimiz geldi. Sessizce yemeklerimizi yerken  sohbete daldık. Biz kızlarla konuşurken erkekler de kendi aralarında konuşuyorlardı. Üzerimde bir çift göz hissedince etrafta gözlerimi gezdirdim. Bana bakan Bera'ya tebessüm edip çikolatalı sütümden bir yudum aldım ve önüme döndüm. Biraz daha sohbet ettikten sonra hesabı ödeyip yeniden arabalara bindik ve lunaparka doğru yol aldık.

Kurabiye Ve Süt °Yarı Texting°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin