roses_are_rosie: Lisa sen ciddi misin?
Bu ne?
lalalalisa_m: Off Chae, açma şu konuyu, sinirim bozuluyorroses_are_rosie: Gerçek mi bu?
Sehun gördü mü?
Cevap versene be!
lalalalisa_m: Ayrıldık Rosie
roses_are_rosie: NE??????
Sehun ile ayrıldınız mı?
Bunun yüzünden mı?
Dostum, seni üzmek istemem ama Sehun'un yerinde olsaydım bende seni affetmezdim
Resmen dostum dediğin kişiyle öpüşmüşsün
lalalalisa_m: Sonra konuşalım tamam mı?
Mesaj atma!
...
Sehun uzun süredir eve gelmiyordu. Aynı şekilde haber de vermiyordu. Lisa ne kadar arasa da aramalarına cevap alamıyordu. O sırada ve Sehun geldi. Lisa'ya selam verme zahmetinde dahi bulunmadan odasına çıktı. Lisa'da peşinden çıktı. Sehun bavula kendi eşyalarını doldurıyordu. Lisa ise doldurduklarını boşaltıyordu.
"Ne yapıyorsun Sehun?"
"Doldurduklarımı boşaltmaktan vazgeçer misin?"
"Hayır vazgeçemem, senden de doldurduklarını boşaltmaktan da"
"Beni seni sevdiğim kadar seviyor muydun da bende vazgeçemiyorsun?"
"Sehun seni her şeyden çok seviyorum, sen olmadan hiçbir şeyin anlamı yok benim için"
"Anlamı yok ha! Bu yüzden mi dıstum dediğin kişileri öpüyorsun!"
Lisa o an cevap veremedi. Haklıydı, onu çok kırmıştı. O sırada Sehun tüm eşyalarını bavula koymuştu. Bavulunun fermuarını kapattı ve kolundan yere bıraktı.
"Bana bak Lisa, sana bir teklif sunacam kabul edip etmemek sana ait" dedi Sehun.
"Ya şu an seni burada terk ederim, ya da hemen benimle evlenirsin, benden başka kimsenin gözlerine bakmazsın"
Lisa düşündü. Aşık olduğu adama karşılık sonsuz bekarlığı... Lisa derneğini bir kahkaha atıp Sehun'un boynuna sarıldı.
"Seninle evleneceğim tabii ki, seni seviyorum Sehunnie, bir daha beni bırakma ne olur?"
"Sende başkalarına kuyruk sallama, evlendiğimizde cezalarım ağır olur" dedi Sehun. Lisa o an biraz utanmıştı. Cevap veremedi. Sadece Sehun'un kollarında kalmaya devam etti.
...
Evet, nasıl buldunuz beğendiniz mi? Neyse We Got Married kitabımı beğenmediniz herhalde, fazla okuma alamıyorum da, neyse tekrar özel bölüm yayımlamalı mıyım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnstagram- Hunlisa
Fanfictieİnstagram hayatınızı değiştirebilir mi, ya da belkide yaşam tarzınız oldu ne dersiniz?