Evet biliyorum çok beklettim ama bekletmem için haklı sebeplerim vardı. O yüzden beni mazur görün. Sizleri özledim. Neyse konuşmayı fazla uzatmayayım
İyi Okumalar🤗🤗
Gidene mi daha zordur , kalana mı? Bu soru yumurta mı tavuktan çıkar yoksa tavuk mu yumurtadan sorusu gibi bilimsel bir cevabı yoktur. Yumurtalar tavuklardan önce de var olduğunu bilim adamları açıklıyor.
Peki diğer sorunun cevabı açıklayacak bir sosyolog yok mu?"Samanyolu Üniversitesi"
Karşımda gördüğüm tabelanın yazısını okurken aklımda eski anılar canlandı. Adlandıramadığım ama tanıdık olan bir his beni esir aldı ve ben bu durumdan kurtulmak için başka şeylerle kafamı meşgul etmeye çalıştım. Kafamı meşgul etmede çokta başaralı olduğum söylenemez. O kadar berbatım ki ; ayrılık ve tavuk-yumurta arasındaki ilişkiyi birbiri ile bağdaştırabiliyorum.
Benim şuan istediğim üniversite olduğum için mutlu olmam, tatlı bir heyecanın beni esir alıyor olması gerek. Peki niye eski anılar aklıma akın ediyor , niye onu düşünüyorum. Gitmekle hata mı yaptım? Kalsam bir şeyler değişir miydi?...
Kalsaydım bir şeyin kesinlikle değişeceğinden emindim. O da bu okula gelmek için bir yıl beklemem gerekmeyeceğiydi. Okul birinciliği ile kesinlikle bu okula girebilirdim.
Kalsaydım diğer değişebilecek olaylar hakkında tahmin yürütmemek için kartımı turnikeye okutup okula giriş yaptım.
Kampüse şöyle bir göz gezdirdim. Bu kampüste bana tanıdık gelen şey neydi onu bulmaya çalıştım. Çimenlerin üzerine oturmuş kızlı- erkekli bir grup gülüp eğleniyordu. Bir erkek elinde gitar yanındaki kızın talimatlarına uyarak gitar çalmaya çalışıyordu, üç kişi derse geç kaldık diyerek koşarak yanımdan geçip gidiyordu. Birisi geçerken hafifçe omzuma çarpmıştı. O , acelesi olduğu için arkasına bakmadan koşarken burnuma gelen parfüm kokusu zihnimin derinlerinde olan bir anıyı gün yüzüne çıkardı.
"Çok iğrenç koktuğunu söyleyen olmuş muydu daha önce?" Dedim Eymen'i alt etmenin verdiği özgüven ile.
"Hayır, kızlar benim kokuma hasta olur her zaman ama sen bir istisnasın tabi. Senin gibi daha önce hiç ilişki deneyimi olmamış birinden ne beklenir ki zaten." Dedi. Kaşlarım çatılırken konuşmaya başladım;
"Sana demiştim Benim- " Eymen sözümü kesip;
"Hayali sevgilin Eren hariç. Ben onu unutmuştum. Bunun için bana kızamasın sonuçta gerçekte olmayan birini unutmam çok normal." Dedi dalga geçer bir şekilde.
Ellerim yumruk olurken Eymen'i geride bırakıp kafeye ondan önce girdim.Voleybol oynayan insanların sesi ile kendime gelirken biranda kendimi 50.kattan atlamış gibi boşlukta hissettim. Arkamı dönüp koşan erkeğin arkasından baktım. Onlar Çok geçmeden gözden kayboldular ama ben hala arkalarından bakıyordum.
Ne oluyor bana? Bir parfüm beni nasıl bu kadar etkiledi? Kendine gel Yeşim ne oluyor sana! Git fakülteni bul! Saate baktığımda dersimin başlamasına yarım saat olduğunu gördüm. Biraz daha oyalanırsam ilk günden geç kalacağım kesindi.
.......Neyse ki fakültemi bulmakta fazla zorlanmadım. Hoca ilk günden dersi yoğun bir şekilde işlerken birde üstüne blok yapmıştı. 2 Saat ilk günden bana cehennem azabı gibi gelirken , ders biter bitmez kendimi lavaboya attım. Elimi -yüzümü yıkayıp , üzerimden tır geçmiş görüntüsünü atmaya çalıştım.
Lavabodan çıktığımda telefonum çaldı. Arayanı gördüğümde yüzümde hem mutlu hem de hüzünlü bir ifade oluştu.
Telefonu büyük bir özlemle cevapladım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maskeli Kız 2
Chick-LitArtık bir lise öğrencisi değillerdi. Aradan iki yıl geçmişti ve onlar artık bir yetişkindi. Çocuk değillerdi ve bu yüzden işleri daha da zorlaşmıştı. Yeşim , gittiği üniversitede Eymen'i görmeyi beklemiyordu. Tabi birde Kağan vardı. Sinem'i de unu...