Jimin erken saatte kalkmış kendine güzel bir kahvaltı hazırlamıştı. Bugünün düne göre daha iyi geçmesini umuyordu ayrıca sürekli annesinin gönderdiği paralar ile geçinmekten hoşlanmadığı için kendine uygun bir iş bakacaktı. Şuana kadar bir işte çalışmadığı için kesinlikle bir süre zorlanacaktı ama bazı şeyleri yoluna koyması için buna gerek vardı. Hazırlamış olduğu kahvaltısını sakin bir şekilde yaptıktan sonra etrafı toplardı ve dışarı çıkmak için hazırlandı.Nasıl bir işte çalışabileceğini bilmiyordu. Şuana kadar anakuzusu gibi büyümüş hiçbir işe elini sürmemişti. Zor bir işi yapamayacağını biliyordu bu yüzden çok fazla yorulmayacağı bir iş bulmak zorundaydı. Sabahtan akşama kadar bütün caddeleri dolaştı ve iş ilanı olup olmadığına baktı. Sadece 1 kafe ve 1 de iş yerimde elaman aranıyordu. Kafende temizlik işleri çok ağırdı ve iş yerinde ise kadın elaman istiyorlardı.
Ana caddeden ayrılıp son olarak ara sokaklara baktığımda tek tük satış yerleri vardı. İyice girdiğim ara sokakların birinde gördüğüm bir dükkan dikkatimi çekmişti. Kapısına A4 kağıdının üzerine yazılmış olan "satış elemanı alınacaktır." Yazısı ise içimde bir umut belirmiş ve tam olarak ne satıldığını bile anlayamadığım dükkana hızlı bir şekilde girmiştim. Girer girmez bakışları bana dönen pembe elbiseli kız gülümsemiş ve tatlı bir şekilde "Hoşgeldiniz nasıl yardımcı olabilirim" demişti. Ben ise kapıda gördüğüm yazıyı işaret ederek "İlan için geldim" demiştim.Kız yüzündeki gülümsemeyi hala korurken "ah şey o işe patron bakıyor hemen çağırıp geliyorum biraz bekeleyebilir misin?" Demişti. Ben ise kafamı sallamış ve dükkanın içini incelemeye başlamıştım.
O an farkettiğim şey ile biraz şaşırsamda eğer saatleri ve fiyatları uygunsa sex oyuncakları satan bir yerde çalışmanın benim için sorun olmayacağını düşündüm."Hey merhaba"
Sesin geldiği tarafa döndüğümde karşılaştığım yakışıklı adam elindeki bir kaç kağıt parçası ile yakınıma geldi.
"Ben Minhyuk, Kim Minhyuk buranın patronuyum."
"Merhaba bende Park Jimin. Tanıştığıma memnun oldum."
"Daha önce başka bir yerde çalış mıydın?"
Hayır anlamında kafamı sallayıp adamın elindeki bir kağıda bir şey yazmasını izledim."Pekala burda çalışan yujin ile karşılaştın. bir süredir bütün yük onun üzerinde olduğu için acil elaman bulmamız gerekiyor. Bilirsin genelde burda çalışmak isteyecek birilerini bulmak zordur ve işin abartılacak bir iş gücüde olmadığı için demeyim bizim için önemsiz." Dedi ve bir süre beni inceledikten sonra sözlerine devam etti. "Kısacası işe almak isteyeceğiz türden bir elemana benziyorsun insanlarla iletişimde sorun çıkmayacağınıda düşündüğüm için iş saatlerinin ve alacağın ücretin daha detaylı bilgisi bu kağıtta var. Biraz incele ve bize kararını bildir." Kesinlikle bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim. Adamın uzattığı kağıdı almış ve biraz inceledikten sonra bu fırsatı kaçırmamam gerektiğini düşünmüştüm. Ben kağıdı incelerken Adam isminin yujin olduğunu söylediği kıza dönmüş ve depodan bir şeyler getirip rafları düzenlemesi ile ilgili bir şeyler söylemişti. Adam sözünü bitirir bitirmez "işe ne zaman başlamam gerekiyor?" Diye sormuştum.
"Pekala o zaman Jimin yarın sabah gelip başlayabilirsin sadece gelirken giydiklerine özen göstermeni istiyorum. Yarın yujin neler yapman gerektiği konusunda sana yardım edecektir. Zaten" saatine baktı ve konuşmasına devam etti. "Yarım saat sonra dükkanı kapatacağız.""Teşekkürler hoşçakalın" diyerek dükkandan çıkmış ve evin yolunu tutmuştum. Sabahtan beri dışardaydım ve saat çoktan 22.30 olmuştu bile.
...
İlk iş günüm için heyecanlanmamak elde değildi. Erken kalkmış duş almış ve hızlıca bir kahvaltı yapıp evden çıkmıştım. Dükkanın önüne geldiğimde ise derin bir nefes alıp içeri girdim.
"Hey jimin Hoşgeldin ve çok hoş olmuşsun gelde sana neler yapman gerektiğini göstereyeyim."
Yujin'in şirin konuşmasına karşı gülümsemiş ve bana iş hakkında söylediği şeyleri dinlemeye başlamıştım.
"İlk önce Mutlaka güler yüzlü olmalısın sonrasında her şeyin yerini bilmeli ve öneriler sunabilmelisin ama bu konuda endişelenmene gerek yok sana her zaman yardım edebilirim zaten zamanla alışırsın.şimdilik depodaki kutuları getirmekle başlayabilirsin."
Yujin'in eliyle gösterdiği taraftaki hafif kutuları yavaş yavaş içeriye getirmiştim. Sonrasında ise dizmem gerek rafı göstermiş ve kendiside etrafın tozunu almaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʙᴀʙʏ ʙᴏʏ ☽ ʏᴏᴏɴᴍɪɴ
Fanfiction☽ BoyxBoy Min Yoongi işinde başarılı bir psikologtu. Park Jimin ise bir hasta (!)