MIYAVI • Guard You
••
02.04.19
sevgilim, benim güzel inci tanem, sana derdim ya hani, ne zaman sevgilim diye seslensem, söylemek istediğim ama sana söyleyemediğim şeyleri sunduğumu, anlardın ya sen de her sevgilim diyişimde, kondururdun ardından buselerini suretime, yumardım gözlerimi beni sevesin diye.
sevdin, öyle bir sevdin ki aklım hayalim şaştı, aşkım diye fısıldadın öylece, sıkıştı yüreğim bu güzellik karşısında, ancak belli edemedim sana bunun güzelliğini, aşkım diye karşılık verdim dudaklarına, ardından öptün beni yavaşça, hiç hissedemedim ama aslında birçok kez de hissettirdin öpüşlerinin dokunuşlarını.
kaptırdım kendimi sana, hatta öyle ki zaman bile şaşırdı bu olanlara. öyle bir yerleştirdin ki kendini zihnime, yüreğime, benliğime, büsbütün seninle dolup taştım. mutluydum, aptalca belki ancak gerçekten mutluydum. yanımdaydın, her uyanışımda günaydınlarınla, her gecelerimde uykularıma yolcu ederdin beni. bazı geceler sesinle uğurlardın ya beni, uzun muhabbetlerimizin ardından yumardık gözlerimizi birlikte, ardından kimin şarjı biterse kapanırdı telefonlar çağrılarımıza.
kapansın istemezdim, seninle uyumanın hissi çok güzeldi çünkü sevgilim. her nefes alışında nefesimi verir, verdiğinde de geri alırdım ancak sen bunu bilmiyordun. nefeslerimizi paylaşmak o kadar güzel bir histi ki, sana bu konuda çok kırgınım. nefesimi benden alıp götürdüğün için fazlasıyla kırgınım sevgilim.
birçok yönden sana kırgınım ancak biliyorum, bunu artık pek de umursamıyorsun. hatta hiç umursamıyorsun sanırım, bilmiyorum sebebini, asla söylemedin ki bana bunu. kafanı dinlemen için seni rahatsız etmediğim uzun bir sürenin ardından geldin ve bana ayrılalım dedin. fikrimi dahi sormadın, düşüncelerim, sevgim, sanki her şeyi zihninden silip atmış gibi davrandın. bana o gece o kadar fazla acımasızca davrandın ki, yüreğim sökülüyormuş gibi hissettim, yapabildiğim tek şey göz yaşı dökmek oldu. çağrılarımı yanıtsız bıraktın, anlıyorum, bir şekilde sevgini bitirmiş olabileceğini anlayabiliyordum ancak sana o son anda istediğim şeyi yapmadığın için o kadar kırgınım ki anlatamam, sesine beni bağımlı kıldıktan sonra, sadece son kez duymak istememe rağmen bunu bana çok gördün ya, cidden beni üzdüğünü daha nasıl anlatabilirim ki bebeğim.
evet üzüldüğümü söylüyorum, günlerce kendime gelemedim, neden diye düşünüp durdum, kendi çıkmazım da o kadar çok kafa yordum ki, sana neyin vazgeçirdiğini düşünmek konusunda. bir çıkış bulamadım, bulamıyorum sevgilim. bir hata yaptığını söyledin, ancak o hatanı sana onlarca kez halledebiliriz dememe rağmen açıklamadın bana. üzgünüm ama aklımdan tek bir seçenek geçti sevgilim, yüreğinin başkasına konmuş olabileceği. yaralayıcı bir his bırakıyor evet ama, sen bunu gelip bana söyleseydin de ben bunu gayet hoş karşılayabilirdim aşkım. gelip, başkasını sevmeye başladım deseydin, inan ki ben bunu kabullenirdim. o güzel yüreğine dokunabilen biri olduğunu bildiğim için içim rahat olurdu. üzülürdüm evet, üzülmeye her şekilde devam edeceğim ama bu şekilde üzülmektense, seni güzelce başka bir yüreğe yolculadıktan sonra üzülmeyi tercih ederdim sevgilim.
uzun bir zaman boyunca kaçtın benden, biliyorum ben de kaçıp durdum ancak bir şekilde geliyordum tekrardan sana. sense, hiç gelmedin biliyor musun? ben sana geldiğimde karşıladın sadece. bir kez dahi olsa bana gelmedin ki sen.
bunları yazmaktan tam bir aydır kaçıyorum, ne zaman ellerim tuşların üzerine değse, gözlerim doluyor, düşünceler zihnime akın ediyor. güzel anılarımız rahat bırakmıyor beni. şu anda da kaçmak istiyorum, canım acıyor. canım çok fazla acıyor sevgilim. üzgünüm, göz yaşlarımı salıyorum ancak onları tutmak gerçekten zor geliyor artık. salmak istiyorum her şeyi. birbir kaybolmalarını istiyorum. ama gidemiyorum onlardan. o kadar güzel kazımışsın ki her şeyini, bırakamıyorum onları sevgilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
21 • vhope
Fanfiction• geçmişte kaybolan yıllar, gelecekte toparlanamayacak kadar kırgın olan kalplere sahibiz. en azından son bir kez bu geceliğine, ölümsüzmüş gibi aşkımızı yaşayalım •