Bir akşam mutfağa gittiğinde arkası dönük bir adet EJ ile karşılaşıyorsun. Sonra EJ'nin yanında aniden yazar (yani phen :D) beliriyor.
Yazar : EJ bak arkanda canım okuyucum var
EJ arkasını dönüyor ve yazar da yanına geliyor.
Yazar : Canım okuyucum ben böyle kafama estiği gibi arada gelcem. Şimdi sizi yanlız bırakıyorum hadi sena sever. *seke seke gitmeye başlar*
Sen yazarın arkasından bakarken yazar takılıp düşüyor.
Yazar : Ben malmıyım niye direkt yok olmuyorum hadi eyvallah . Size 2 böbrek ve bir oreolu dondurma (ben çok severim siz sevmiyorsanız sevdiğiniz bir şeyi koyun) bırakıp kaçıyorum.
Yazar dediği gibi arkasında 2 pöbreh ve oreolu dondurma bırakıp yok oluyor ve sen EJ ile bakışamaya (nasıl olduğu bilinmiyor) başlıyorsun. Arkada vahşi batı filmlerinde olan bakışma sahnelerindeki müzik çalıyor. Önünüzden bir çalı (adını bilmediğim o yuvarlak şey) geçiyor.
Sen : Bu nerden çıktı ?
EJ : Ne bilem ben ayrıca direk şunları alıcağımıza niye bakışıyoz?
Sen : Bilinmemektedir. Hadi yiyem şunlarıBirlikte yazarın bıraktıklarını yyiyiyorsunuz.
EJ : Ben hala açım
Sonra bıçağıyla sana gelmeye başlıyor.Sen olsan ne yaparsın?
Bu saat gecenin ikisinde aklıma geldi. Karnım ağrıyo o yüzden uyuyamıyorum. Tam uyuyacam annem öksürmeye başladı. (Anam hasta fln değil merak etmeyin ama ağrı kesici falan ona alerji yapıyo.) Hazır aklıma fikir gelmişken yazam dedim.
Sizi seviyom. Bayyyyyssssss.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN OLSAN NE YAPARSIN ( Kücük Hıyar Yüzünden TAMAMLANDI)
De TodoOku banni😛 Rekoooorrrrrrr : #creepypasta da 16 (16/08/2019) #slenderman de 5 (16/08/2019) Tüm haklar Toby'nin gizli waffle kutusunun içinde saklıdır :b