Stainer nu este doar un nume... Este o legendă! Acest nume a devenit un blestem pentru cei care au făcut rău familiei mele.
Numele meu este Kiren Stainer, iar aceasta nu este povestea mea, ci a unei familii! Aceasta este istoria răzbunării noastre...
Totul a început într-un orășel de munte din Germania. Numele exact al orașului nu are nicio relevanță. Pe decursul mai multor ani, două familii s-au remarcat prin prestigiu: Stainer și Katz. Cele două se luptau pentru influență asupra locuitorilor orașului, dorind să-și impună autoritatea. Cine ar fi crezut că toate aceste dispute infantile ar fi putut conduce treptat la invidie născută din orgoliu, iar invidia să devină crimă...
Într-o seară rece de decembrie, când afară era atât de frig încât puteai tăia ceața cu un cuțit , Stainerii au fost decimați. Altair Stainer a avut atât noroc cât și ghinion în acea seară.
Armin Katz, capul familiei, orbit de invidie față de succesul vădit al Stainerilor, a luat cea mai morbidă decizie. A pus ca locuința acestora să fie arsă din temelii cu tot cu membrii familiei înăuntru. În decursul aceleași nopți, chiar după ce Altair a ieșit pentru o scurtă plimbare nocturnă, oamenii lui Katz au blocat toate ușile și ferestrele casei. Clădirea a ars cu totul, flăcările înghițind și sufletele omenești dinăuntru, printre ei numărându-se și nou-născuți. Întors acasă într-un suflet, Altair a fost părtaș al ultimelor ceasuri ale familiei sale. Din casă răsunau urletele victimelor care nu puteau fi eliberate. Se estompau treptat, cu fiecare viață luată. În zori, plimbându-se prin cenușa alor săi și a locului pe care îl numise timp de douăzeci și trei de ani acasă, Altair și-a promis că va face tot posibilul de a-și răzbuna familia distrusă.
Generație după generație, membrii familiei Stainer au fost însetați de sânge și răzbunare, fie ei bărbați ori femei. Erau antrenați de mici copii să lupte și să se apere, dar în special să ucidă. Astfel s-a ajuns la tata, Egon Stainer. S-a îndrăgostit de Anneliese Pauker, fiica unui om respectabil. S-au căsătorit și au avut șapte copii : cinci băieți - Kiren, adică eu,fratele meu geamăn Yvonne, Samuel, Noah, Elias și două fete - Renee și Alexa. Fiecare dintre noi a primit un antrenament dur și o educație pe măsură, demnă de un asasin : să nu simți, să nu ierți, să nu te încrezi decât în camarazii tăi. Am învățat că iubirea poate fi atât o sursă de putere cât și o slăbiciune când este împărtășită cu persoana nepotrivită. Așa am trăit, rece ca o stâncă și dur ca oțelul. Am preluat conducerea mafiei de la tata... Acum este timpul meu...
Va urma...
Piesa de la media : Two Steps From Hell - Heart of Courage
CITEȘTI
Stainer - The story of a family
ActionAceasta este nu numai povestea unei familii, ci istoria unei noi lumi. Stainerii au scris cu sânge, secrete și minciuni o adevărată epopee a asasinilor. O simplă crimă venită din partea societății, poate da naștere unui război personal. Cât de depar...