07

1.9K 172 129
                                    

Yoongi'nin Anlatımı

" Okullar dört gün içerisinde açılıyor, Seokjin'i kaydettirmeyi düşünüyor musun?" Taehyung kollarını çaprazlarken kaşları çatılmıştı.

"Ya onu yakalarlarsa? Çok riskli."  Sıkıntı ile gözlerimi devirirken ona söyledim.

"Yakalamayacaklar. Onu erkenden uyandırırız ve ben de o okula giderken ona eşlik ederim böylece de o kadar erken saatte okulda yalnız kalmaz."

"Sen delisin."

"Yoongi-hyung, sadece bir öneriydi tamam mı?"

Taaehyung'u görmezden geldim. Tabii, o ve Seokjin birbirleri ile çok yakınlardı ama bu onun genç olan için karar verebileceği anlamına gelmiyordu.

Taehyung'un fikri çok akıllıcaydı ama okula çok erken gitmeye başlarsa diğerleri şüphelenmeye başlarlardı çünkü onun ne kadar ağır bir uykusu olduğunu hepimiz biliyorduk, aptal. 

Ama ben daha iyi bir plan yapabilirim.

"İstiyor mu diye ona bir sor, ben hemen Jungkook'un odasına gidip geliyorum. Benim kulaklığım kırılmıştı onunkini geri vermem gerek." Farklı yönlere ayrılırken ona söyledim. Ben Jungkook'un Taehyung ise benim odama.

Genç olanın odasına vardığımda kapıyı aniden açtım, mastürbasyon yapan Jungkook'u açığa çıkardım.

"Tanrım Jeon Jungkook, sabahın bu saatinde mi?" Gözlerimi devirirken kulaklığını ona doğru fırlattım ve bağırdım.

"Üzgünüm,hyung! Hehe." Jungkook üzerini giydi.

Tekrardan ona baktım, şu an pantolonu tamamen kapalıydı. "Herneyse yine Jimin ile porno mu izlediniz?"

Jungkook arsıza gülümserken aniden kafasını salladı. "Bilirsin,hyung. Daha demin hayal edebileceğim en güzel çocuğu gördüm. Neden sadece tatlılığı bile beni yükseltti hiç bilmiyorum. Hem güzel hem yakışıklı? Bu mümkün mü?" Sırıtırken cevapladı.

"Hormonlu bir ergensin sadece, Jungkook. " Gözlerimi onun üzerinden çektim,kapısını kapattım ve kendi odama yöneldim.

"Merhaba,Yoongi-hyung!" Odaya girdiğimde Seokjin seslendi.

Ona bir gülümseme sundum sonrasında da pat diye yan tarafına çöktüm,gözlerimi kapatıp azıcık rahatladım. "Aw, Yoongi-hyung ne kadar mal gözüküyor değil mi?" Taehyung'un sesini duydum.

Zihnimden ona göz devirdim. " Tanrım, kapa çeneni, Tae."

"Yoongi-hyung? Tae-hyung?"

"Hmm?" İkimizde cevap olarak homurdandık.

"Teşekkür ederim."

Yanaklarıma yumuşakça yerleşen bir şey hissettiğimde gözlerimi açtım ve Seokjin'i gördüm. Benim ve Taehyung'un yanaklarına masum birer öpücük veriyordu.

"Bunu bana annem öğretti. Birine kibarlığına bir ödül olarak ya da teşekkür olarak bir öpücük vermeyi. " Seokjin kıkırdarken açıkladı.

"Bundan sonra gerçekten kibar ve uslu olacağım." Taehyung şaşkınlıktan dili tutulmuş bir şekilde fısıldadı. Sadece ben ve Seokjin duyabilirdik. 

"Aptal."

-25.06.19

HYUNGS • Jin × BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin