Da, mi-am incercat si eu norocul de data asta :)) Stiu ca nu e foarte buna, nici nu am avut timp sa reeditez, pentru ca mereu am ceva de adaugat/schimbat ca sa iasa mai bine. Ei bine, sper ca a iesit ceva :-??
Am tras aer in piept si mi-am simtit caile respiratorii inghetate. Era al dracu de frig, dar corpul meu deja se obisnuise cu temperatura apei, asa ca puteam spune cu mana pe inima ca e mai cald in apa decat in aer. In jurul meu plutea o aroma afrodisiaca, dandu-mi parca abilitatea de a gusta prospetimea din aer. Apa ce imi invelea corpul era calda si primitoare, ca o patura groasa menita sa ma incalzeasca si ma sa protejeze de tot ce inseamna rau pentru mine. Putin mai jos, se auzeau picaturile de apa, cu vocile lor surde, stricand linistea mormantala ce se asternuse peste micul meu paradis natural. Cascada proiecta o lumina difuza peste apa in care se reflecta marea de verde ce inconjura lacul in care ma aflam. Singurul element monoton erau cateva stanci golase, pe care stateau nestingherite doua pasari. Corpul meu era amortit de sederea in bratele valurilor primitoare, iar parul meu era lipit pe umeri si rece. Am fost atrasa intr-un fel de transa, o mica perioada de inconstienta, si n-am observat ca Harry si-a facut aparitia in spatele meu, iesind din apa. Ii simteam parfumul imbietor, aroma infiltrandu-se rapid in caile mele respiratorii si producandu-mi o electricitate de nedescris, ce galopa nebuneste in venele mele, pompandu-mi sangele care imi rasuna in cap, parca spunandu-mi cat de tare il iubesc. Un ras cristalin i-a infundat pieptul: sunetul pe care as putea sa il ascult pana mor, si totusi sa nu ma plictisesc niciodata.
Mi-a inconjurat talia pe la spate cu bratele lui puternice, acolo unde sufletul meu isi gasea linistea de fiecare data cand vroiam si aveam nevoie. Corpul lui gol il completa pe al meu, iar respiartia lui fierbinte imi transmitea fiori pe toata sira spinarii.
-Unde ai fost? il intreb eu, in timp ce el plasa saruturi scurte si fine pe umarul meu.
-Secret, mi-a raspuns el, cu un rajnet pe buzele lui perfecte.
Am incercat sa imi inabus un ras, insa nu am reusit, iar reactia mea i-a adus si lui zambetul pe buze.
M-am intors cu fata spre el, simtind un fel de vant puternic care ma inconjoara si ma infrigureaza in momentul in care ochii mei intra in contact cu ai lui. Niste abisuri adanci, verzi, ce contrastau cu decorul viu. In fata mea statea un om absolut perfect, din orice punct de vedere, fiecare molecula din corpul lui iesea in evidenta si ma facea sa ma simt cu adevarat femeie. Pentru ca o femeie se defineste nu numai prin ceea ce decide sa expuna in fata lumii, ci si prin barbatul de langa ea. Iar Harry ma completa perfect.
-Kath, mai esti aici? ma trezeste la viata cu glasul lui mirifc, fluturandu-mi o mana in fata ochiilor.
-Nu, cap sex, pardon, sec, spiritul meu a plecat si a ramas doar corpul. Daca n-ar fi perfectiunea aia afurista, poate nici eu nu m-as mai uita la tine ca o gravida la prajituri.
Replica mea l-a lasat perplex si vedeam deja cum trasaturile lui se contorsioneaza intr-un hohot de ras. Și ii dadeam dreptate deplina.
Inainte sa apuc sa fac ceva, am fost trasa brutal intr-un sarut animalic, pasional. Harry a inchis orice spatiu existent intre noi, iar acea senzatie care ma faca sa ma simt ca si cand am fi una si aceeasi persoana si-a facut simtita prezenta intre noi. Ce simt eu pentru Harry poate fi definit intr-un cuvant extrem de simplu: obsesie. Insa noi doi am dus acest cuvant la rangul de arta sufleteasca. Baliverne, asa-i? Ei bine, nu. Am trecut prin prea multe impreuna, asa ca orice ar fi noi doi vom fi inseparabili. Cand ne-am desprins, am luat o gura mare de aer (Harry avea obiceiul sa ma sufoce cu saruturi, iar eu nu aveam absolut nimic impotriva) si mi-am calmat respiratia. Insa, inainte sa imi trag sufletul complet, am fost inghitita de apa in care Harry ne-a scufundat pe amandoi. Acum eram fata in fata, iar trasaturile lui pareau chiar si mai perfecte, in pofida faptului ca apa le distorsiona salbatic.
YOU ARE READING
Best Dangerlover
FanfictionPentru concursul "Best Danerlover, organizat de Georgiana Sandu.