Tot timpul m-am intebat ce s-ar fi intamplat daca Kath s-a fi mutat cu mama sa, asa ca m-am hotarat sa va arat cum cred eu ca ar sta lucrurile.
Din perspectiva Katherinei:
Oficial, viața mea este ruinată.
Acum un an puteam spune ca viața mea e ruinată,dar s-a schimbat in bine.Am trecut peste divorțul parintor mei si peste faptul ca nu imi puteam suporta propria mama, sa nu mai spun de viitorul ei sot.
Am trecut si peste dependenta mea de droguri din cauza cărora riscam sa mor,asta datorită lui Drake.El a fost un masiv suport pana acum si nu știu cum m-as fi descurcat fără el.
Cu ce nu m-am obișnuit încă, este distanta dintre mine si tatal meu.Nu știu cum dracu' a câștigat Amanda procesul având in vedere ca ea este cea care a fost acuzata de adulter, dar sentința judectorului a fost ca "Datorită carierei, domnul Cristopher Wrise nu se poate ocupa de educatia fiicei sale." O prostie daca ma întrebati pe mine,nici măcar cu mai are slujba respectiva in momentul de fata.
Adevărat, tatăl meu călătorește si se muta mai tot timpul,dar mi-ar fi fost mai bine langa el.
-Katherine,esti gata?! Ma striga Amanda.
Deși mie nu imi surâde ideea de a participa la nunta asta blestemata, când o vad cât este de fericita, nu pot refuza.Pana la urma este mama mea si poate a avut motive intemeaiate sa facă ce a făcut.Daca tata a reușit sa treacă peste, eu de ce nu?
-Aproape!ii răspund,in timp ca imi aranjez, minunația de rochie pe care o port.O rochie scurta, dar nu exagerat, de culoare neagră, care se mula perfect pe corp, scotandu-mi in evidentă formele.
-Arați minunat.imi sopteste Amanda,luând o perie si mângâindu-mi parul proaspăt îndreptat si legat intr-o coada de cal perfecta.
Rochia purtată de ea arată exact ca una pe care as fi purtat-o eu la propria nunta.Lunga, simpla, din dantela, mulată si, bineînțeles, albă.
-Am cea mai frumoasa mama.ii spun si o sărut pe obraz.
Chiar nu mint.Buzele sale mari,de un roșu aprins,ochii săi de stralucitori care erau scosi in evidentă de un colier de diamante extraordinar si pometii ieșiți in evidentă, o transformau intr-o zeița.Nici nu ți-ar venii sa crezi ca are un copil de 18 ani.
****
Dupa ceremonie,nu cred ca mai e nevoie sa spun cât de mult m-am plictisit.
Numai oameni de afaceri, prietenii lui Hugh si ai mamei mele,nici o urma de suflet adolescent.Bineinteles ca toti erau bogați, cu niste curve de sotii tinere care ii iubesc doar pentru banii pe care ii dețin, si avad in vedere faptul ca stiu cu ce se ocupa "dragul" meu tata vitreg, erau suficient de bogați încât sa le tina langa ei chiar daca putrezeau pe dinăuntru si aveau nevoie de zece pastile de viagra pentru a le provoca un mini orgasm.
Dar sa nu exageram asa aiurea, erau si unii mai tineri si grozav de aratosi, dar noi trebuie sa privim numai partea proasta, nu?
-Katherine,vino,vreau sa iti prezint pe cineva! ma striga Hugh.
Sunt sătulă pana peste cap de prezentările astea,am auzit astăzi propozitia asta de zeci de ori.Cred ca am făcut cunoștiință cu toti mafioții din California si nu doar atât.
-Fa cunoștință cu, Carter Gun si cu nepotul sau, Harry. Spune zambind,un zâmbet fals de altfel.
Am auzit de astia doi, chiar Hugh m-a informat despre ei, si pot spune cu siguranță ca nu sunt unchi si nepot, si mai ales prietenii lui. Sa nu mai mentionez faptul ca Harry i-a futut prietena lui Drake.