《 four 》

3.2K 142 82
                                    

Uyuyamıyordum. Aklımda dönüp dolaşıp bugün olanlar tekrar ediyordu. David beni korkutmuştu ama ondan daha korkunç olan şey ise Bay Malik'in tavırlarıydı. Onunla aynı ortamda bulunmak bile beni germek için bir sebepti.

Daha fazla yatakta dönmek istemediğim için kalktım ve teyzemi uyandırmadan evden çıktım. Biraz bahçede yürüyüp hava aldıktan sonra geri dönecektim. Gece geç olmasına rağmen havada fazlasıyla nem vardı ve çok sıcaktı. Villaya yaklaşmadan bahçedeki yürüyüş yolunu kullanmak istedim. Bu yüzden havuzun kenarından geçmem gerekiyordu. Villaya bakarken tek bir oda hariç bütün ışıklar kapalıydı ve ürkütücü bir görüntü veriyordu. Villaya bakmayı kesip yoluma devam ettim.

"Hey" Duyduğum sesle korkuyla yerimden sıçrarken sesin geldiği yöne baktım. Bay Malik bahçedeki sedire yayılmış içkisini içiyordu. Sesinden anlaşılan sarhoştu. Tepkisiz olduğum yerde kaldım.

"Buraya gel, Luna. Yemem seni." iki parmağıyla gelmem için işaret yaptı. Gidip gitmemek arasında çok teredütte kalmıştım ama ayaklarım istemsizce yanına gitmişti.

"Bir şey mi istediniz?" diye sordum.

"Evet. Ama yapabileceğini sanmıyorum." gülmeye başladığında benimle alay ettiğini anlamıştım. Arkamı döndüğüm sırada bana geri seslendi. "Sana git demedim."

Tekar ona döndüğümde bu sefer surat ifadesi ciddiydi. "Otur." emir almaktan nefret ederdim ama robot gibi söylediğini istemeden yapıyordum. Dediği gibi, oturdum.

"Neden uyumadın?"

Bakışlarımı çimenlerden alıp onun gözlerine sabitledim. Gözleri yarı açık yarı kapalıydı. Gözlerini benden ayırmıyordu ve bu beni strese sokmuştu.

Yutkunup ellerimi kucağımda birleştirdim. "Uyuyamadım."

İçkisinden bir yudum daha içti. "Burada ne yapıyorsun?"

"Hava almaya çıktım."

Anladım, der gibi kafasını sallayınca gitmem gerektiğini anladım. Derin bir nefes alıp ona hafif bir tebessüm ettim.

"Luna.."

Konuşmaya hazırlandığını fark etmiştim bu yüzden tüm vücudumu ona çevirdim.

"Efendim?"

"Hiç..Ismin güzelmiş."

Gerginliğimi parmaklarımla oynayarak atmaya çalışıyordum ama kalbimin hızlı atmasını nasıl engelleyecektim bilemiyorum.

Sarhoşluğu gitgide kontrol edilemez hale geldi ki, kendi kendine gülüp başını geriye yasladı. Anlaşılan uyumaya başlıyordu. Fırsattan istifade edip hızla kaçtım ve evimize doğru koşmaya başladım.

Aman tanrım, ne yaşamıştım öyle?

Elimi kalbime koyup dinlenmek için durdum. Bu aralar onunla fazla karşılaşmaya başlamıştık ve bu beni garip hissettiriyordu.

Etrafımı kontrol edip eve geri girdim ve kapıyı kilitleyip odama döndüm.

***

Askılı elbisemi giydikten sonra son kez düzelttim ve çantamı omzumdan astım. Kendim için şehir merkezine alışverişe gidecektim ve bir an önce yola koyulmak istiyordum.

Çıkmadan teyzeme görünmek için odasına girdiğimde yatağında uzanmış yatıyordu ve çok kötü gözüküyordu. Koşarak yanına çömeldim ve ellerini tuttum.

"Teyze, iyi misin?"

Ellerimi tutup bana baktı. "Korkma iyiyim. Grip olmuşum, boğazlarım ağrıyor. Kötü bir şeyim yok tamam mi?"

nefarious🌙malik [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin