Arkadaşlar, merhaba. Bu benim 2. Kitabım. 1. Kitabımda çok fazla beğeni gelmediği için o kitabı devam ettirmeyeceğim. Umarım bu kitabımı beğenirsiniz. Sizleri seviyorummm《♥♥♥》
Bu arada kitaba başlama tarihini yazmayı unutmayın~~~~~~~~~~~~~~~~
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥Sabahın erken saatinde telefonuma mesaj gelmesiyle uyandım. Mesaj Türkiye'deki abimdendi. Telefonumu şarjdan çıkarıp baktım.
Abim: Lina günaydın okul alışverişini yapmışmıydın?
Yani sonuçta liseye geçtin
Lina, cevap ver
Öldünmü çocuk cevap versene
Lina cevap ver
Lina
Ben: Evet yaptım
Maalesef
Efendim
Siz gelmeden asla ölmem
Efendim
Efendim
Abim: Haa, iyi. Hafta sonu bizde geliyoruz.(temelli).Min kyung' u ve beni senin okuluna aldı babam
Ben: Nee! Niye? N'oldu da? Niye geliyosunuz?
Abim: Bakıyorum da hiç memnun olmadın-_-
Ben: Yok canım buyrun gelin. :))
Abim: Buyurmasanda gelces zaten uçak biletleri alındı.
Ben: Abi benim hazırlanmam lazım sonra görüşürüz.
Abim: Aman. Senlede hiç konuşmaya gelmiyo haa. İlla benden dayak yiycen.
Ben: Ayy abi, hiç tiribini çekemem uykumdan da ettin zaten.
Abim: Aman tiribimi çekemezmişmiş.
Uykundan etmesemde uyanacaktın zaten
Ben: Bb abi^_^
Abim: Bb kardeşim.Abimle konuştuktan sonra istemsizce yüzümde hafif bir gülümseme oldu. Telefonu yatağın üstüne koyup mutfağa gittim. Bir bardak su içtikten sonra tavaya omlet yapıp ocağa koydum. O pişerken bende üstümü giyindim.
***
Kahvaltımı yaptıktan sonra odama çıktım. Hafif bir makyaj yapıp çamtamı hazırladım. Çantama o kadar fazla eşya koymamıştım. Bir defter, kalemlik, el kremi, kulaklık, ev anahtarı ve instax minimi koydum hatıra fotoğrafı çekiliriz diye. :)(Çantam)
Çantamı da alıp evden çıktım. Normalde otobüsle gitmem gerekiyordu ama okulun ilk günü rahat gidebiliyim diye taxi' ye bindim. Adresi verdikten sonra kulaklığımı takıp kafamı cama yasladım. Gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı. Taxinin ani bir fren yapmasıyla sarılarak kendime geldim. Kafamı arabanın ön camına çevirince bir erkeğin arabayı durdurduğunu anladım. Gözlerim istemsizce onu izlerken alel acele taxiye bindi. Hala ona bakıyordum. Tam ben konşcakken o konuştu.
K.O.B.Ç: Abi okula geç kalıyorum lütfen bu seferlik affet. Müşterinde varmış ama-
Ben: Pardon. Sizin babanız muhtarmı insan binmeden önce bi bakardı. Hayır yani içinde bide kız var.Lafını keserek konuştuktan sonra derin bir nefes alarak bana baktı ve hemen konuşmaya başladı. ( K.O.B.Ç.=Kim Olduğunu Bilmediğim Çocuk)
K.O.B.Ç: Okula geç kalıyorum dedim. Okulun ilk günü geç kalırsam n' olur senin haberin varmı.
Ben: N'olurmuş çok merak ettim.Gözlerimi devirerek cama döndüm. İçimden fısıldıyarak;
Ben: Bi taxi sapığım eksikti.
K.O.B.Ç: Pardon, şimdi de taxi sapığın mı oldum?
Ben: Sen beni mi dinliyosun?
K.O.B.Ç: Üffff, seninle uğraşamam ben. Daha önemli uğraşacağım şeyler var. (Fesatlaşmayın)
T.A: Aaaaa, yeter ama bu ne gürültü. Bir seferliğine olsun böyle.
K.O.B.Ç: Gördün mü ?
Ben: Görmedim duydum.
K.O.B.Ç: AyyyyDedi ve önüne döndü.
T.A: Siz nereye gidiyorsunuz?
K.O.B.Ç: ******* Lisesi
T.A: Aynı yere gidiyorsunuz. İşimi kolaylaştırdınız.Taxici abi böyle dedikten sonra göz göze geldik. O da bana bakınca kafamı hızla cama çevirdim. Telefonuma mesaj gelmesiyle korkmuştum. Çünkü nerdeyse şarkının sesi son sesti. Mesaj instegramdan "_x.kim.haneul.x_" dan gelmişti.
Haneul: Lina günaydın. Okula vardınmı. Ona göre taxici abiye hızlı gitmesini söyleyeceğim de.
Haneul instegramdan tanıştığım bir arkadaşım. He Soo ve Mi La' da öyle. Hiç görüşme fırsatımız olmadı sadece görüntülü konuşuyorduk. Aynı liseye gideceğimizi öğrenince havalara uçtuk. Haneul' u daha fazla bekletmeden mesaj attım.
Ben: Taxideyim geliyorum
Haneul: Sende mi taxiye bindin?
Ben: Binmez olaydım. '_'
Haneul: Niye n'oldu da?
Ben: okula gidince anlatırım. Benden önce varmaya çalış.
Haneul: Peki.Haneul' la konuştuktan sonra cama kafamı tekrar yasladım. Tekrardan telefonumun çalmasıyla sarsıldım. Arayan Min Kyung' du. Kulaklıkla rahat konuşamadığım için kulaklığı çıkardım ve telefonu kulağıma götürdüm. Min Kyumg' u telefonuma "Ergenimsi Varlık" diye kaydetmiştim.
Ergenimsi varlık: Alo
Ben: Efendim ergenimsi varlık
Ergenimsi varlık: Ben ergenimsi varlık değilim uyuz çocuk
Ben: Ayyy, üf, n' oldu hemen söyle.
Ergenimsi varlık: Ne yani uyuz çocuğumu özleyemez miyim?
Ben: Sen ve beni özlemek, acayip enteresan.
Ergenimsi varlık: Hafta sonu geliyoruz zaten. Temelli
Ben: Evet, biliyorum, abim söyledi
Ergenimsi varlık: Abimde yani mahalledeki dedikodu karılarından daha hızlıMin Kyung bu cümleyi dedikten sonra kahkahalara büründüm. Yanımdakı çocukta bana acayip garip bakıyordu.
K.O.B.Ç: Öhö, öhö
Ben: PardonDiyerek önüme döndüm. Gülmemek için elimle ağzımı tutuyordum.
Ergenimsi varlık: Lina yanındaki kim? Sen taxide değilmiydin? Bana yalan söyledin demi? Cevap ver Lina hemen!!!!
Evet arkadaşlar 1. Bölümün sonuna geldik. İlk bölüm hakkında neler düşünüyorsunuz mutlaka yazın. Acaba 2. Bölümde neler olacak???
《♥♥♥~♡♡♡》
SİZLERİ Ç♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥K SEVİYORUMM