Köszi a kihívást Savitar6699 ❤
Te vagy az első😅😊.
1. Az én sárkányom éj fekete lenne, arany sárga szemekkel.
A személyisége hát...harcias, másokkal elutasító viszont védelmező és szófogadó(?)..2. Vénusz
(Őszintén nem értem ezt a kérdést..😅)3. Telefonálok anyámna😂
4.Nem, mert én nem akarok gyereket és nincs semmi amivel rá lehetne venni.
Mármint ha kell 10-et is örökbe fogadok, de ne az én véremből legyen...5. ..Csak apát..mert csakis ő érdemli meg ,hogy magammal vigyem.
6. Simán. Ha kajáról van szó bármit.
A kaja szent és sérthetetlen ,készüljön az bármiből.7. Filmet lenne kedvem nézni, viszon segítek mert ,ha nem aztán bűntudatom lesz azt meg utálom..
8.Az helyzettől és személytől függ, hisz bi vagyok...
9.Hát...tök mindegy hisz idegen embereknek kell segítenek amit utálok..hisz idegenek..meg emberek..
10. Igen
Az én kihívotjaim pedig:
Aikichi
another_name1
DekuFanboy
Sekki_Official
Akatsuki_4_Ever
E_L_L_I_X
FTartemis
fuckyou_you_bitch
IkkiHiyoriNanami
Kamisama-Revenn
KillDetector84
KSZMDemila
MarikaNmeth9
HopefulAngel2003
Sambryl
PsychoHarumi
Raven_Re
Slayer404
Fantasy-Dragongirl
Minari71
Anji_chan
sweeeeetheeeartÉrtelmes kérdéseim:
1.Ha egy napra meg állna az idő és minden és mindenki meg dermedne rajtad kívül mit csinálnál?
2.Igaz ,örökké tartó szerelem vagy 100 miliárd dollár?
3.Ha választhatnál melyik anime világában szeretnél élni mit választanál?
4.Inkább össze lennél zárva 1 hónapig az általad legjobban gyülölt karakterrel vagy hagynád meghalni a leges legjobban szeretett anime karaktered?
5.Inkább télen egy vastag takaró vagy nyáron egy ventilátor?
6.Manga vagy Anime?
7.Tenger vagy Hegyvidék?
8.Egy hét internet és elektrokos eszközök nélkül a hegyekben egy faházban vagy zsinórban 7 matek óra?(Nincs olyan ,hogy egyik se)
9.Sharingan vagy Rinengan vagy Byakugan?
10.Ha az időben utazhatnál akkor a múltaba vagy a jövőbe mennél?
Ha akarod megcsinálod!😅
YOU ARE READING
Kihívások
RandomA cím mindent elárul Nem sok kihívás kapok😓 Jóformán soha nem kapok😪 Da amit kapok mjnd teljesítem és itt meg is találod😁