Глава 49

834 129 22
                                    

Хюк издържа на пътечката точно пет минути. Слезе, казвайки, че иска да си почине, но всъщност го мързеше адски много. Освен танците, не се занимавал с други физически дейности и му се струваше досадно.

Взе шишето на Марк, което стоеше до него и отпи, тъй като не си носеше свое. Бе още рано, но в залата имаше доста хора, които предимно бяха мъже, ала успя да мерне две-три жени. Явно бе смесен фитнес.

- Защо стоиш? - попита непознат глас и Хюк вдигна глава. Пред него стоеше момчето, което бе зяпал по-рано и по някаква причина се притесни.

- Не ми се тренира - обясни Хечан, казвайки си да се държи нормално.

- То като гледам, докато стоиш и се потиш - пошегува се момчето и клекна до нивото му, подавайки му хавлията от врата си. - Ето.

- Мерси.

Донгхюк несигурно я взе и избърса врата и лицето си. Опита да не показва колко е впечатлен от силния аромат по кърпата, бе повече от омайващ.

- Защо си дошъл, след като няма да тренираш? - продължи момчето.

В залата бе топло, затова непознатия носеше доста изрязан и впит потник, който показваше абсолютно всичко. Силните му големи ръце бяха изключително здрави, гърдите и корема му бяха оформени и изглеждаха твърди, а да не говорим за красивите бедра под тези черни шорти...

- Езика ли си глътна? - той го извади от мислите му и Хюк осъзна, че реално това се случва сега.

- Не, не, не съм - каза бързо момчето и цялото пламна.

- Ще ми отговориш ли?

- Онзи задник ме доведе - той посочи към Марк, който все още тичаше на пътечката.

- О, Марк - непознатия се усмихна.

- Познаваш ли го?

- По някаква ирония на съдбата ми е най-добър приятел.

Слюнката на Хюк заседна в гърлото му при тези думи.

- Добре ли си? - момчето се притесни, когато се закашля силно.

- Д-да, идеално - тъмнокосия продължи да се дави и Джемин застана зад него, тупайки го по гърба.

- Пийни малко - той му подаде шишето с вода и Хюк кимна, искайки да го послуша.

Само че напълно се изложи, когато разля вода върху себе и му идеше да потъне в дън земя, виждайки леката му усмивка.

Website for couples Where stories live. Discover now