Rozdział 1

10 1 1
                                    

Sny to jedna z okropnych kilku godzin spania może w prawdziwym życiu nie jest idealnie ale wiem ze w snach jest  gorzej . Żadko zdarzają się przyjemne sny najczesciej są ... smutne. Dzisiaj na tym koncie napisze coś poraz pierwszy o jednym z tych moich najgorszych .

Rozdział 2
Idę do szkoły wszystko wydaje się takie smutne i czarne . Moje lekcje to były jęz. angielski , historia ,jęz. polski, zaj. z wych i matma..... Za każdym razem gdy kończyłam lekcje przyjeżdżała po mn mama .... lecz tego dzisiejszego dnia nie przyjechała czekałam godz i nawet 2 godziny ale nie było jej nigdzie na parkingu przed szkoła .

Rozdział 3
Mój dom od szkoły miał 30 km .Poszłam na autobus godz jechałam z szkoły . Gdy pociągnęłam za klamkę to weszłam do domu wydawało się ze nikogo nie było lecz gdy weszłam do pokoju rodziców był z nią tam chłopak nie znałam jaki ale wiedziałam ze to co oni robią nie było zadawalające . Szybko pobiegłam do pokoju . Zamknęłam się . W płaczu siedziałam i rozmyślam co się właściwie stało .

Rozdział 4
Gdy wybiła 16 to ten Facet od razu wyszedł bo mój tata kończył prace o 16 . Nawet nie otwerałam drzwi żeby z nią pogadać po prostu się brzydziłam . Oczywiście jak tata wrócił od razu pobiegłam mu wszystko powiedzieć on nie zareagował w ogule tylko mi powiedział ze za dużo oglądam filmów.

Rozdział 5
Opowiedziałam mojej siostrze . Napoczatku mi nie wiezyła , ale gdy zobaczyła ze płacze zaczęła wierzyć . Następnego dnia było tak samo . To był dzień w którym miałam zajęcia taneczne i moja mama ona chyba nie wiedziała ze ja wiem . I była dla mn taka jak zawsze .w aucie się nie odzywałam to a ona mn zaczepiała . Później nie wytrzymałam i wszystko wygadałam .

Rozdzuał 6
Ona mi nadal mówiła ze to nie prawda . Gdy dojechaliśmy to ja szybko uciekłam mówiąc do niej prostytutka a ona pobiegła za mną ja szybko na sale a ona tam wbiła i powiedziała na mn głośno ze wszyscy usłyszeli ze nie jest prostytutka . Ja w płaczu uciekłam gdzieś daleko za Radom . Tata mn znalazł i od razu mn zabrał mówić ze Nie będziesz stroiła fochów .

Rozdział 7
Wrocialam do domu poszłam na górę do swojego pokoju i zamknęłam się
i już nigdy nie otwerałam siostra przez balkon dawala mi jeść aż w końcu zaczęłam sb wmawiać ze już nie mam rodziców .
Rozdział 8
Wzięła ostry nóż z szuflady i na oczach rodziców zaczęła się ciąć . I za kazdz jednym razem robiła to głębiej az w końcu umarła ....

Rozdział 9
Tata zapytał się mamy czy na serio ona to zrobiła a ona  .... nie odpowiedziała tylko płacząc patrzyła na córkę i mówiąc co ja zrobiłam !!!!

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 26, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

SenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz