"Яллагдагч Жон Жонгүгийг хүний аминд хүрсэн , хууль бус бараа худалдаалсан , бусдын биед халдсан хэргээр 30 жилийн ял оноосугай...Шүүх хурал өндөрлөснийг мэдэгдье"
16 настай бяцхан хүү гараа гавлуулан насанд хүрэгчдийн хатуу хорих ангируу явав.....
~4 жилийн дараа~
"За тэгэхээр чиний дадлага хийх шорон. Залуу хүүхэд байж яагаад ийм мэргэжил сонгосныг мэдэхгүй ч эндхийн танхайчууд ихэнх нь 10 жилээс дээш ялтай нөхдүүд болгоомжтой л байгаарай даа"
Нас дээр гарсан эр бор үстэй царайлаг залууд ийнхүү хэлнэ... Өндөр хамар гүн хар нүд хөрслөг бор ярьс энэхүү залууг Ким Тэхён гэх бөгөөд шоронгийн харгалзагчаар дадлага хийхээр солонгосын хатуу дэглэмтэй шоронд ирсэн нь энэ...
Taehyung's pov
Даргаас авхуулад бүгд л их эелдэг харьцах ч хоригдлуудын хувьд харин эсэргээрээ бололтой...
Эхний өдөр гээд шоронгийн дотоод бүтэц мөн хэд хэдэн хоригдлуудтай танилцан явна. Өдөр болж байгаа болохоор хоригдлууд талбай дээр гарч биеийн чилээгээ гаргана...Дотоодыг танилцуулж явсан ах хүү нэг тийш хуруугаараа заан надад их л аажуухан хэдэн үг хэлнэ..
"За тэр сууж байгаа залууг харж байна уу? Энд ирээд 4 жил болж байгаа хамгийн залуу нь ч гэлээ хамгийн эвгүй нөхөр шүү аль болох хол байхад болно.. "
Түүний заасан зүг харахад их л залуухан халуухан залуу сууж байв.. Цагаан арьс , давхраатай алаг нүд , өндөр хамар , өтгөн хар үс..... Нэг л мэдэхэд түүнлүү ширтэн таг зогссон байлаа.. Тэр ч надруу хүйтнээр харах нь нурууны ар талаар хүйт оргиулна..
Эхний өдөр болохоор ч тэрүү ихэд сонирхолтой байлаа.. Энд байх 1 сар минь хэзээ ч мартагдахааргүй дурсамж болох байх.. Харуул цэргүүдйин байрлуу яван унтахаар нүдээ анина..
Гэвч тэр царайлаг залуу бодлоос минь гарахгүй юм..
YOU ARE READING
Амлалт [taekook]
FantasyСүүлчийн амьсгал минь уушгинд минь мэдрэгдэж Сүүлчийн дусал нулимс минь газарт бууж Сүүлчийн удаа зүрх минь чиний төлөө цохилох хүртэл хамгаална гэж амлаач Амлаж байна