Meghallgatás~

292 18 3
                                    

-Lulu szemszöge-

A meghallgatás napja. Direkt előbb keltem, hogy éberebb legyek, minden a legnagyobb rendben menjen, meg persze, hogy mindenre legyen időm. ez volt reggel 7.30-kor. Nyugisan lementem kávét inni. Egyedül  Jinyoung tartózkodott a helyiségben.

-Jó reggelt! Hogy, hogy már fent vagy? Ma nem szabadnapotok van? 

-Neked is! De, viszont nem vagyok az alvás híve. Mindjárt csinálok kávét.

-Értem. Okés, köszi.-Mondtam mosolyogva, befejezve ezzel a társalgást. Leültem az étkezőhöz, és szimplán meredtem magam elé. Vajon, hogy fogok szerepelni? Sikerülni fog? Felvesznek? További hasonló kérdések fogalmazódtak meg bennem, észre sem véve, hogy már előttem van a gőzölgő lötty. 

-Gondoltam nem szólok, mert nagyon el voltál meredve. Min gondolkozol ennyire?

-Hogy fogok szerepelni? Felvesznek? Sikerülni fog? és hasonló kérdések lepték el az egész fejem. 

-Lulu. Akkor ebben a pillanatban  nyugodj le. Minden a legnagyobb rendben fog történni, nagyon jól fogsz szerepelni!-Öntötte belém a lelket Jinyoung.

-Köszönöm!-mosolyodtam el halványan. Minek foglalkozzak az ellenségekkel, ha ilyen barátaim vannak... Miután megittam a kávét, átmentem a nappaliba, addig amíg üres. Tágas volt, így jól el tudtam gyakorolni mindent. Ezután vettem egy frissítő zuhanyt. Az óra 9:19-et mutatott ekkor eszméltem, hogy el kell indulnom. A többiek csak  azért keltek fel, hogy sok sikert kívánjanak.

Fél órával később odaértem a JYP Ent. épületéhez. Lehet ez az új életem kezdete. Vagy inkább folytatása...

Odajött hozzám egy idősebb férfi, akit az igazgató küldött, hogy elkísérjen a teremig. Beléptem, és bemutatkoztam, mint ezt mindenhol szokás. Bent volt az igazgató, egy Manager, és egy számomra ismeretlen személy.

-Szóval Lulu, akkor 2 számmal készültél, egy betanulttal, és egy saját koreográfiával, igaz?-Kérdezte az igazgató.

-Igen.-Feletem magabiztosan.

-Akkor sok szerencsét!-Mondta, majd elindult a betanult tánc zenéje, jelenesetben a Stray Kids Miroh-ja. Nagy pontossággal táncoltam végig ezt az időt. Ezután kaptam pár perc pihenési, illetve felkészülési időt. Következhetett a saját Koreográfia. Minden lépésbe beleadtam amit tudtam. A zene vége halk tapsolással folyt össze.

-Majd egy levélben fogunk értesíteni, hogy felveszünk-e, vagy sem.-Engedett utamra az Igazgató.

-Rendben, Köszönöm.-Majd meghajoltam és kiléptem az épület kapuján. Kiváncsi leszek az eredményre... 

Mark Tuan a testvérem?! (GOT7) |Átírás Alatt|Where stories live. Discover now