Ηταν Παρασεκευή απογευμα
Ομως δεν ηταν ενα οποιοδηποτε απογευμα. Ηταν παραμονη πρωτοχρονιας.Η Αννα εβγαλε απο πανω της την κοκκινη βελουδινη ρομπα της που ως τοτε ζεστεναι το ευαισθητο λευκο δερμα της.
Μπηκε μεσα στο ντουζ και αφησε το καυτο νερο να διαπερασει την επιδερμιδα της και της επετρεψε να χαλαρωσει για μερικα λεπτα πριν αρχισει να ετοιμαζεται για το γιορτινο τραπεζι.
Η Αννα ποτε δεν συμπαθουσε τετοιου ειδους γιορτες με τα φανταχτερα φορεματα και τους γεματους μπουφεδες
Αλλα υπηρχε κατι που την ενθουσιαζε σε αυτες. Η διασκεδαση με την οικογενεια της . Της αρεσε να περναει χρονο και να κουβεντιαζει μς τους δικους της ανθρωπους.Αλλα η φετινη παραμονη δεν θα ηταν οπως ολες οι αλλες .
Φετος θα τους επιστεφθει μετα απο 5 χρονια η μεγαλη πολυαγαπημενη της αδερφη που μετακομισε στην Νεα Υορκη οταν Η Αννα ηταν μολις 16 για να σπουδασει.
Και σημερα θα την δει
Ανυπομονει τοσο πολυ να κανουν οτι καναν παντα.Τετοιες σκεψεις και αναμνησεις κατεκλειαν το κεφαλι της οταν ξαφνικα καταλαβε πως επρεπε επιτελους να αφησει την ζετσασια που της προσφερε το νερο και πηγε να ετοιμαστει.
Ανοιξε την ντουλαπα της και αρπαξε
γρηγορα ,μιας και ηταν ηδη 8 30 η ωρα το βραδυ, ενα μαυρο αστραφτερο μακρυ φορεμα και ενα μαυρο γουνακι το οποιο θα προστατευε το δερμα της απο το τσουχτερο κρυα της χειμωνιατικης νυχτας.Ισιωσε βιαστικα τα μαλλια της βαφτικε γιορτινα ενω αποφασισε μαζι της να παρει ενα μικρο τσαντακι για να βαλει τα απαρραιτητα.
Εριξε το μικρο γουνακι της πανω στην πλατη της και εβαλε ψηλες μαυρες γοβες.
Πηρε το τσαντακι της και εβαλε μεσα το κινητο της και τα κλειδια της και ηταν ετοιμη να φυγει οταν αρχισε να χτυπαει το τηλεφωνο.
Κληση:Ακης
Απαντηση κλησης
[ΝΑΙ] [ΟΧΙ]《Τι θες παλι;》ειπε η Αννα με ηρεμη φωνη μη θελοντα ςνα χαλασει την διαθεση της πριν το γιορτινο τραπεζι
《Εσενα》 απαντησε η βαρια αντρικη φωνη απο την αλλη γραμμη
《Ακη παει καιρος που τελειωσαμε δεν προκειτε να σου δωσω αλλη ευκαιρια μετα απο αυτο που εκανες》
ESTÁS LEYENDO
Friday night
Novela JuvenilΗ Αννα ειναι μια κοπελα 21 χρονων που παει να γιορτασει την παραμονη της πρωτοχρονιας μαζι με την οικογενεια της και τξν αρερφη της που ερχεται στην Ελλαδα μετα απο 5 χρονια. Τι θα γινει οταν η Αννα θα δει το νεο αγορι της αρερφης της; Τι εγινε με τ...