Oslava

125 11 3
                                    

Ráno mně vzbudil vlhký jazyk Niallera(Psa!) na tváři. Pomalu jsem se posadila a všimla si malého, rozcuchaného, roztomilého blonďáčka zabírajícího celou postel. Opatrně jsem se zvedla z postele, vzala psa, obula se a šla domů. Doma jsem si udělala míchaná vajíčka a  vklidu se u televize najedla. Poté jsem se šla obléct. Když jsem si zrovna chtěla obléct tričko, uslyšela jsem zvonek u vchodovích dveří. Rachle jsem si natáhla triko a šla otevřít. Přede dveřma stáli kluci. 
"Emm....potřebujete něco?" Zeptala jsem se a koukla na hodinky, které ukazovali 7:30 ráno.
"Jo, v 10 odjíždíme!" Vyhrkl ze sebe Zayn.
"Kam, jedete?" Usmála jsem se na ně.
"Na zkoušku do nahrávacího studia a ty jedeš s náma!" Stoupl si přede mně Niall a dal ruce v bok jako důraz.
"E....CO! Vy chcete abych s váma jela na nahrávání...kluci vždyť se ani neznáme..a" Zmateně jsem reagovala na Horanova slova, dokud mně Harry nemlčel.
"Dárek k narozeninám!" vyjekl pan kudrlinka a všech pět se nasádlilo k nám domů.
Povzdechla jsem si, zavřela dveře a šla dovnitř. Kluci si stihli udělat pohodlí na sedačce a drze začít přepínat programy na televizi.
"Héééj, ste tady doma vy, nebo já?" Sbrala jsem Liamovi ovladač a přepla to zpět na MTV.
Liam se zatvářil uraženě a já šla do svého pokoje. Netrvalo to ani 2 minuty a oni přišli za mnou. Niall se trochu zarazil při pohledu na jeho papírovou maketu v životní velikosti a pod ni kasičky, která byla z půlky plná. Ihned jsem je z mého pokoje vyhodila zpět do obýváku a zavřela dveře. Po chvíly se ozvalo zaťukání, rychle jsem si otřela slzy, které se mi z ničeho nic začali kutálet dolů po mých tvářích a pomalu otevřela dveře. 
"Potřebuješ něco Liame?" Zeptala jsem se Payna škvírou mezi dveřma a futry.
"Já jen...můžu se tě na něco zeptat?" Koukl se do země.
"Jo..." Odpověděla jsem a pustila ho dovnitř.
"Že tobě se líbí Niall?" Začl a sedl si na postel.
"Líbí? Já se do něj za těch pár let zamilovala. Možná to zní jako kecy nějáké šílené fanynky, ale od první chvíle co jesm vás začla poslouchat a koukat se na vaše videa, cítila jsem se mu být stále blíž a blíž." Začali mi po tvářích stékat další slzy:"Pokaždé když jsem ho viděla nebo jen slyšela, měla jsem motýlky v břiše. Do tý kasičky jsem si šetřila na lístek na váš koncert." Otírala jsem si slzy a sedla si vedle Liama.
"WOW!" Vydechl Liam.
"Asi zním jako každá druhá fanynka co?" Koukla jsem se nervozně do země.
"Ne, právě že vůbec. A myslím, že na někoho takového Niall čeká." Usmá lse na mně a soucitně mně objal.
"No nic jdeme za klukama?" Zeptal se.
"Jasně, jen se trochu upravím a hlavně prosím nikomu neříkej to, co sem ti ted řekla, až na to budu dost připravená, řeknu mu to sama."
"Neboj nikomu ani slovo" Udělal gesto jaože si zamyká pusu a klíč zahodil.
Vřele a vděčně jsem se na něj usmála a pak už jen sledovala jak za sebou zavíra dveře. Sedla jsem si před zrcadlo, upravil si oči aby nebylo poznat že jsem brečela a mohla jsem jít za klukama. 
"Hej a co ti říkala?" Zrovna Louis, tahal z Liama.
"Ale nííc." Rozcuchalů mu Payn vlasy.
Louis se 'urazil' a s nafouknutou tváří si sedl na sedačku.
"Hele kde máš vlastně tátu?" Zeptakl se po chvíly Hazza.
"Nevim, každej druhej měsíc jede do ciziny na různé služební cesty."
"A tebe tu nechává samotnou?" Divil se Niall.
"Táta ví, že se o sebe umím postarat a kdyby něco má tu pár znamích, kteří na mně občas dohlíží." Vysvětlila jsem a posadila mezi Nialla a Liama.
Liam do mně schválaně začal strkat a já mu to začala oplácet, najednou se proti mně všichni spykli a začali mně lechtat.
"Néé, kluci prosííím, přestante!" Ječela jsem přez celej barák.
"Hmmm, co za to?" Usmál se na mně šibalsky Zayn.
"Objednám nám k snídani pizzu! Jeden rodinej známej vlastní pizzerii tady nedaleko, stačí zavolat  a během půl hodiny tu máme pizzu zdarma!" Jakmile jem to dořekla, kluci se sklidnili a já zavolala "strejdovi".
Přesně za půl hodiny u nás zvonil na dveřích. Vzala jsem tři krabice pizz a zašla zpět do bytu.
"JÍDLÓÓÓO´!" Vypískl Niall a vrhl se po jedný krabici s pizzou.
"Hele jsou tři! Každej má půlku!" Vzala jsem mu krabici z ruky a položila jí vedle ostatních na stůl.
Mezi tím jsem pustila nějákej film a všichni jsme se pustili do jídla.
"Hej už je 9:56!" Vykřikl Hazza a všichni si stoupli, jen já zústala sedět.
"vstávej jedeš s náma!" Natáhl ke mně ruku Liam.
"Kluci mně stačilo tohle ráno a včerejší noc." Usmála jsem se na ně.
"Nám je úplně jedno co ti stačilo, nebo ne, prostě jedeš s náma." Řekl vůdcovským hlasem Niall a hodil si mně přez rameno.
"Néé pust mně!" Smála jsem se.
"Až v autě." Vplázl jazyk.
Věděla jsem, že nemá cenu se vzpírat, tak jsemto jednoduše vzdala a nechala ho at mně do toho auta odnese.



Po hooooooooodně dlouhé době další část: :D Moc se omlouvám ale mám spoustu prace se školou atd... :C Ale ted už by nové části mohli vycházet častěji. :) Každopádně budu ráda za každý vote a koment :3

PředmluvaKde žijí příběhy. Začni objevovat