פרק 1- הידידה

14 0 0
                                    


נ.מ מטאו

החלקתי ברולר בכיף שלי ביחד עם לונה כמובן, עשינו כל מיני תרגילים מסוכנים- שלמזלי הצליחו- עד שמישהי התחילה להחליק ברחבה. היא הייתה חדשה כנראה, כי מעולם לא ראיתי אותה לפני. היה לה שיער חום מתולתל שממש לא היה מסודר, והיא לבשה חולצה לבנה, ג'ינס ארוך וז'קט אדום שהיה כרוך סביב מותניה, והיא החזיקה ספר ביד בעודה מחליקה. והיא נראתה כמו ילדה. אבל משהו בה נראה לי מוכר- כאילו כבר ראיתי אותה איפשהו. החלקתי אליה. "שלום, את חדשה פה?" שאלתי אותה והנחתי יד על כתפה. הנערה שנראית כמו ילדה הסתובבה אליי, וראיתי שהיא קוראת את..."הארי פוטר והאסיר מאזקבאן?! זה הספר האהוב על..." קראתי והשתנקתי כשהיא הרימה את מבטה. זאת הייתה בר, החברה הכי טובה שלי מאיטליה! "כן מטאו, אני לא צריכה תזכורת שזה הספר האהוב עליי, ג'ינייס!" היא אמרה לי בחיוך משועשע והמשיכה לקרוא. לונה החליקה אלינו. "את יודעת שזה לא בטיחותי לקרוא בזמן שאת מחליקה? את יכולה להיתקל במישהו!" לונה אמרה לבר. "כאילו שאת לא נתקלת באף אחד..." שמעתי את בר מגחכת. "מה אמרת?!" לונה שאלה. "כאילו שאת לא נתקלת באף אחד" חזרה בר על דבריה והתיישבה ביציאים (דרגת סאסיות: 4567) .כל השאר נכנסו לרחבה והתחלנו להתאמן. בר הזעיפה פנים. היא הייתה ממש חמודה ככה. "אני מנסה לקרוא פה, אנשים! אפשר קצת התחשבות?!" היא צעקה. כן, זאת בהחלט הייתה בר.

~~~~~#הטמטום_חוגג_פה

אהבה איטלקית|פאנפיק על ברטאו|תוצאה של הטימטום שליWhere stories live. Discover now