Nejoblíbenější předmět

45 7 0
                                    

Jmenuji se Ellie vyrůstáme u babičky která je mudla. Nevím kde jsou moji rodiče. Před jedenácti lety prostě zmizeli a dosud se nevrací. Moje mamka byla čarodějka a taťka mudla (babičky syn). Babička říká že jsou asi mrtví, ale já si to nemyslím. Zítra jedu poprvé do Bradavic.Mám trochu strach, ale moc se tam těším. Jsem zvědavá do jaké koleje mě pošlou. Už si jenom sbalím knížky a můžu jet(jsem hrozně velký knihomol 😀).
Ráno jsem samozřejmě zaspala a nestíhám, vlak už se rozjížděl, sotva jsem ho stihla. Uf tak jsem ve vlaku. Teď už jenom najít volné místo. Úplně vzadu seděla nějaká holka (asi taky prvačka). Přisedla jsem si k ní a začala se projevovat moje špatná vlastnost a to je ZVĚDAVOST. Zeptala jsem se "jak se jmenuješ?". Odpověděla" Tonksová". V duchu jsem si pomyslela proč mi vyká? Než jsem si stačila odpovědět řekla"prosím nesměj se jmenuji se Nymfadora". Docela zvláštní jméno ale k smíchu to není, pomyslela jsem si. "A ty " zeptala se. Jmenuji se Ellie. A pak jsme si celou cestu povídali. Je moc milá.
A konečně jsme dojeli. U vlaku čekal nějaký profesor a odvedl prváky na   loďky. Pluly jsme přes černé jezero a bylo to nádhera. Přiblížili jsme se k úžasnému hradu, kde jsme se vylodili a šli za profesorkou McGonagallovou. Přivedla nás do Velké síně, kde už seděli ostatní žáci a zírali na nás. A teď profesorka McGonagallová vyvolávala jednotlivé žáky. "Nymfadora Tonksová"řekla profesorka. Tonksová si sedla na stoličku a profesorka jí dala na hlavu Moudrý klobouk. Po chvíli bádání výkřikl "Mrzimor". Nadšeně vstala a odešla. A teď vyvolala mě. Klobouk mi sklouznul až na nos a začal potichu přemýšlet. "Hmm kam tě pošlu,Hmm........ Mrzimor. Oddychla jsem si a šla k mrzimorskému stolu. Tonksová hlasitě tleskala a začala mi horlivě říkat, že spolu budeme na pokoji, a že to bude senzace, ...
První noc byla dobrá musím uznat, že tu mají pohodlné postele 😀.
Dnes se začínáme učit. První hodina jsou lektvary. Učí nás profesor Snape. No,že by byl milí to se říct nedá. Lektvary jsou moc nudné. Následuje přeměňování. Není to špatné ale moc mě to nebaví. Já moc nejsem studijní typ a zdá se že Nymfadora taky ne. Jsem zvědavá jestli mě něco začne  bavit.
Na tuto otázku jsem si odpověděla už v úterý. O půl desáté večer jsme měli astronomii. Bylo to skvělé. Já moc ráda pozoruji hvězdy a tady na to mám celou hodinu a nikdo mě neposílá spát. Tonksová má nejraději obranu proti černé magii.

Po stopách hvězdKde žijí příběhy. Začni objevovat