Ας πούμε ότι θα είχαμε να διαλέξουμε , σε έναν παλιό έρωτα να γυρίσει , σε έναν καινούργιο έρωτα να έρθει η μήπως σε κάτι που το θελουμε αλλά δεν μας θέλει. Εδώ λοιπόν ξεκινάει η ιστορία , νύχτα όλα καλά ,μετά από τη δουλειά αποφάσισα να βγω μπαράκι, με δυο φίλους (αγόρια) πολύ καλή παρέα ,και εγώ (το μόνο κοριτσι). Ντυμένη με ένα απλό μαύρο φορεματακι κοντό (μην φανταστείτε πολύ) ,με φερμουάρ που κάλυπτε το πλούσιο στήθος , ένα μαύρο λεπτό καλσόν (λες και ήμουν η καλόγρια η μαθήτρια του 80) πίνουμε τα 5 σφηνάκια μας ,παίρνω όπως σχεδων πάντα το απλό ποτακι μου και ξεκινάει ο χορός . Εκεί που χορεύω ,στο μπαρ ένας όμορφος άνδρας ,ψιλός , χωρίς μούσια , μαύρη μπλούζα , ένα σκισμένο τζιν (και τα παπούτσια ,τώρα δεν τα θυμάμαι ) μου τράβηξε την προσοχή πως φαινόταν. Καρφώθηκα με χαιρέτησε με το χέρι του απλά λέγοντας «γεια» πάω σε αυτόν (στο νου μου στο να πιάσω συζήτηση) με λέει κάτι στα ιταλικά (μάλλον με πέρασε για καμία Ιταλίδα ) τον ρωτάω «ονοματάκι» και μου απαντάει « έχω κοπέλα» εκεί σταμάτησα πλέον να ελπίζω , απλά συνέχισα να χορεύω μπας και του αποσπάσω την προσοχή ( σκυλα ξέρω ) .Ξαναπινω τυχαίνει και βλέπω έναν τύπο ( που είχα κάνει κάτι μαζί του προηγούμενο Σάββατο, απλά σε διαφορετικό κλαμπ) προσπαθώ να τον αποφύγω , αλλά με είχε πρώτο δει έρχεται με φιλάει .Ευτυχως ο Ιταλός μας είχε πάει τουαλέτα και δεν μας είδε , περνάει η ώρα φεύγει το αγορι (αυτός που φασωθηκαμε) . Συνεχίζω να χορεύω κολλημένη στον Ιταλό , σε κάποια φάση εξαφανίζεται δεν τον βλέπω , σκέφτηκα ότι απλά ήταν και αυτός κάτι περαστικό . Περνάει λίγη ώρα πάνω στο μεθύσι η μουσική με ζάλιζε όλο και περισσότερο .Εκεινη την στιγμή βλέπω έναν παλιό συμμαθητή μου ! Πάω να τον χαιρετήσω με χαιρετάει ( ποιο παλιά μου είχε κάνει πρόταση για σχέση , αλλά είχε κοπέλα , και το μόνο που ήθελε ήταν λογικα να καλοπεράσει ) με αρπάζει και με φιλάει , εφόσον ήμουν ζαλισμένη η αλήθεια είναι ότι με επιρεασε αρκετά , στην τελική πάμε να βγούμε έξω για τσιγαρο και ακριβώς στην πρώτη έξοδο συναντάμε τον Ιταλό που μας άρεσε να κρατάει αγκαλιά μια ξανθιά(μικρούλα φαινόταν ) , το προσπέρασα διότι κρατιόμουν χέρι χέρι με τον άλλον .
YOU ARE READING
Η άρνηση και το όνειρο
Teen FictionΗ ιστορία αυτή ,είναι για μια κοπέλα και για το νέο έρωτα της το οποίο κανενας δεν ξέρει πως πάει