Eleanor
Ráno se probouzím a Bast ještě spí , zvedám se s postele a jdu do koupelny. Čistím si zuby a přemýšlím zda se jde na něj zlobit. Mírně se pousměji a vcházím zpět do ložnice , leží tam tak nevině že se jen pousměju a skáču do postele . V tom se probere a řekne :" Kurva El! Lekl jsme se ! Tohle mi nedělej ! Jinak dobré ráno , jsem rád že máš takovou náladu , mám pro tebe překvapení , ale první za to něco chci ." Já se usmála protože jsem moc dobře věděla co tím myslí. Kvůli jeho práci nám teď trochu sex pokulhává!
Jen se usměju a začnu konat. Začínam ho vášnivě líbat a dotýkat se ho všude kde můžu. Pusou začínám sjíždět níž a níž až vidím jeho péro pěkně v pozoru ! Vezmu ho do pusy a začínám si hrát v tom slyším jak Bast jemně heknul a chytl mě za vlasy . Užívám si jak ho můžu mít v puse . V tom mě popadne a pohodí mě na postel . Usměju se a cítím jak mě začína prstit a já vlhnu !!!! Díva se na mě těma Modrýma očima a já ho chci celého jestě víc.
Sebastián
Pomalu jí prstím a pak přidávám na tempu vidím na ní jak si to užívá a jak vlhne . Na nic nečekám chytám jí pod krk a přirazím ho do ní! Hekne a já se pousměju . Začínám přirážet a škrtit silnějí , je tak úžasná že to nejde popsat ! Kdybych mohl tak jí mrdám pořád!
Eleanor
Vidím ty jeho hodinky a to vypracované tělo a vlhnu ještě víc. Mohl by mít každou ale mám ho zrovna já ! Bože jak ho miluju ! V tom mě otačí na bok a pořádně pleskne přes zadek . Božeeee❤️najednou cítím jak mě otáči na čtyři a prudce přirazí a tahne mě za vlasy . Já vzdychám a hekám slastí . V tom citím jak se blížim do finále . Po pár přírazu se udělám a on hned po mě . Oba se svalíme na postel a ještě se líbame. Pak se prudce zvedne a jde do koupelny ! Já se smutně podivám a jdu si obléct kraťasy a tričko. Jdu dolů do kuchyně a hospodyňka už vaří , pozdravím jí a klidně promluvím :" Dnes máte volno , jděte domů já uvařím něco sama , stejně nemám co dělat tak běžte a užíjte si volny den ." Jen se usmála a řekla :" Ale co pan Sebastián ? Bude naštvaný když mě tady neuvidí a.." Prudce se nadechnu a řeknu :" O pana Sebastiána se nejstarejte já mu to vysvětlím . Tak už jděte pěkný den ." Jen si pousmála vzala si věci a odešla se slovy :" Děkuji naschledanou paní Eleanor." Jen kývnu a jdu do pozice kuchařky a v tom přichází Bast do kuchyně se slovy :" Kde je služka ? Co ty tady v kuchyni děláš od toho máme jí !" Já se pousmějí a klidně řeknu :" To se ti nelíbím v pozici kuchařky ? Dala jsem jí dnes volno , celé dny se tady nudím tak dnes budu vařit ať máš výbornou večeři až příjdeš s práce . A mimochodem si mi řekl před sexem že máš pro mě překvapení tak šup sním sem . Já mám taky jedno ." Přišel blíž ke mě a já vlhla , měl černé boty modré kalhoty , bílou košili zaplou až u krku přes košili tmavé sako a na rukávech košile manžetové knoflíčky a ta úžasná tmavá kravata.Na levé ruce hodinky nejmíň za 7 litru .
Vypadal prostě božsky . Políbil mě a dráždivě promluvil :" Koupil jsem nám letenky do Emirátu za 3 týdny odlétáme , taková menší dovolená ." Já se nechápavě podívala a řekla :" Ale já nemůžu letět ! Ty ses zbláznil ? Já letět nemůžu budu už dávno v p! ." V tom se zastavím a dál nemluvím ! Bast se naštvaně podíval a řekl : Jak jako nemůžeš ? Kde budeš ! Okamžitě mluv jinak uvidíš jak budu nasrany ! " já se smutně podívala a řekla :" V tu dobu budu už dávno ...."
_____________
Dalsi cast snad se bude líbit po dluhe dobe nejaka inspirace . Dekuji za to že to čtete . A omlouvam se za chyby .
ČTEŠ
Bojím se, že tě stratím ...
Romanzi rosa / ChickLitObyčejná holka se zamiluje do kluka ze školy , ale co přîjde po čase ?