17.

169 4 0
                                    

Nem tudom mikor alhattam el, ahogy felijedtem körbe tapogattam az ágyat, Mila még mindig aludt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nem tudom mikor alhattam el, ahogy felijedtem körbe tapogattam az ágyat, Mila még mindig aludt. Mivel elmúlt nyolc óra kimentem, hogy egy kávét igyak. Denis is épp kávét készített.

- Nyomsz egyet nekem is?

- Még alszik? - fordult felém.

- Igen, minden rendben volt. Átaludta az éjszakát.

- Figyelj...anya mondott valamit. - kezdett bele - Tényleg igaz?! Valóban te okoztad azt a balesetet, amiben az anyukája és nővére halt meg akkor?!

- Igen.

- Mi?! - hallottam fájdalmas hangját mögülem. 

- Mila! - indultam felé

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Mila! - indultam felé.

- Nee ... nee érj hozzám! Nem lehet. Te nem lehetsz. - zokogott.

Natasa az ajtóban állva értetlenül figyelt minket.

- Kérlek!

Mila ki rohant az ajtón. Utána akartam menni, de Denis elkapta a karom. Nem hagyta, hogy utána menjek.

- Hagyd! Meg kell nyugodjon! - tartott vissza.

- Nem! Engedj el! - erősködtem.

- Majd én utána megyek. - indult Natasa.

Dühös voltam a bátyámra amiért nem tudta befogni a száját! Pont ilyenkor kell neki erről témáznia mikor tudja, hogy ott van a szobában.

- Muszáj volt ezt?! - estem neki.

- Azt hittem alszik. Én nem akartam...

- Ha bármi baja lesz, esküszöm nem éled meg a holnapot! - löktem a falnak. 

Kimentem, de sehol nem láttam a két lányt. Hiába hívtam őket, nem vették fel. Idegesen járkáltam a lakás előtt. Nem akartam felmenni, mert szét tudnám verni a bátyám.

Két óra elteltével Natasa hívott.

- Végre! Hol vagytok?! - vettem fel azonnal.

- Most raktam ki Milát náluk. - válaszolta.

Esélytelen, hogy ott beszélni tudjak vele, az apja nem engedne fel hozzá. Hétfőig semmire nem reagált. Az iskolában került. Nem állt velem szóba.

Osztályfőnöki óra elején feltette a kezét.

- Tanárnő! Nem akarok táncolni! - ahogy kimondta össze szorult a szívem.

- Sajnálom, ezt már nem tudjuk módosítani, így vannak párban. - válaszolta az osztályfőnök .

- Én vállalok pár cserét! - kiabált be Katy.

- Szó sem róla, Mila Somával fog táncolni, oldják meg a problémájukat!

Egy kicsit féltem attól, hogy Mila elmondja mi áll a dolgok mögött, én pedig újra zaklatásban élhetek majd.  

 VágyÁlom Where stories live. Discover now