TANIŞMA . BÖLÜM 1

100 0 1
                                    

YENÝ KÝTABIMIZ TÜM YAP <3 BAR SEVENLERÝNE HAYIRLI UÐURLU OLSUUUN .

BU ARADA SÝZE NAIL HÝTAP ETSEM BU KÝTAPTA ACABA . ÖNERÝLERÝNÝZÝ ALABÝLÝRÝM .

................................................................................................................................................................................................................

HADÝ BAÞLIYALIM

27/07/2019

ARKADAÞLAR KÝTABA BAÞLAMA TARÝHLERÝNÝZÝ BURAYA BIRAKIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM . BEN DE YAZDIÐIM TARÝHÝ KOYACAÐIM.

BEN YAPRAK AYVAZ

AÝLEMÝN ÖLÜMÜNDEN SONRA ELÝMDE BAVULUM GEZÝYORDUM . O SIIRADA APTAL KUZENÝM ALÝ BENÝ AMCAMA ZORLA GÖTÜRDÜ . TABÝ AMCAMLAR BENDEN VE AÝLEMDEN NEFRET EDÝYORLARDI.

1 YIL ONLARDAN ÝÞKENCE ÇEKTÝM . 18 YAÞINDAYDIM VE KAÇTIM . HER YERÝM YARA ÝÇÝNDEYDÝ . KEMERLE BANA VURUYORLARDI .FALAN SONRA EVÝMÝZE GÝTTÝM. AÝLEMLE YAÞADIÐIM EVÝMÝZE .

ORDA BABAMIN BANKA KARTINI ALDIM . KAÇTIM BÝ YATILIYA . ÞUAN 21 YAÞINDAYIM . EVET 21 . VE TEMÝZLÝK TAKINTIM VAR . AYRICA YATILI BÝ OTEL GÝBÝ . BÜYÜK 2 YATAKLI BÝ YATAK ODASI . BALKON ,MUTFAK VE OTURMA ODASI SON OLARAKDA BÝ BANYO . BUGÜN SALAK ODA ARKADAÞI DEDÝÐÝM ARDA GÝDÝYO , GELMESÝN DE ÝNÞ ...

BAKALIM KÝM GELCEK .

YAZAR KUÞ TAN

YAPRAÐIN BABASI ÜNLÜ BNÝR ÝÞ ADAMIYDI VE BELKIS OZANSOY ÝLE ORTAKTI BU NEDEN LE BELKIS HANIM YAPRAÐI TANIYO .

BARIÞTAN :

BEN BARIÞ BARIÞ OZANSOY . NEREDEYSE ÝSTANBULDAKÝ TÜM OKULLARDAN ATILDIM O YÜZDEN BABANNEM BENÝ YATILIYA MI NE GÖNDERCEK . ORDANDA ATILCAÐIM KESÝN AMA NEYSE. HAZIRLANDIM . ORDA BABANNEMÝN TANIDIÐI BÝRÝ MÝ NE VARMIÞ . ONLA AYNI ODAYA ALDIRCAKMIÞ ÝÞTE . ONU AYARLAMAK ÝÇÝN TELEFONLA KONUÞUYOR .

( BEL : BELKIS B: BARIÞ )

BEL: BARIÞ

B: EFEM

BEL:ORDA BENÝM ESKÝ ÝÞ ORTAÐIMIN KIZI VAR . AÝLESÝ ÖLDÜ VE AMCASI 1 YIL ÝÞKENCE ETTÝ . ARDINDAN ORAYA YERLEÞTÝ . ONA ÝYÝ DAVRAN TAMAM MI YAVRUM .

B: TMM BABANNE BEN GÝDÝYÝM . ZATEN YARIM SAATE ANCA GÝDERÝM .

BEL: TMM YAVRUM .ÖPTÜM

B: BY BY

YAPRAKTAN :

YES BE BELKIS TEYZENÝN TORUNU MU NE GELCEKMÝÞ EN AZINDAN BELKÝS TEYZE NÝN TANIDIÐI YA . OH BE ADI DA BARIÞMIYMIÞ NEYMÝÞ .

HEMEN BÝLGASIYARIMI AÇIP ARAMA MOTORUNA BARIÞ OZANSOY YAZDIM VE GÖRSELLERE GÝRDÝM

( YAPRAK : Y HERKESÝN BAÞ HARFÝ ÝÞTE .

YAPRAK ÖNCE KENDÝNE GELEMEZ VE EKRANDAKÝ FOTOLARLA BAKIÞIR 3 DK . DAHA SONRA ÝSE

Y: OHAA ,ÇÜÞÜNÜZ YANÝ , LAN BU NEEÐÐÐ . AMA BEN SENÝ YE YE BÝTÝREMEM KÝ . ( KENDÝNE GELÝR )

Y: LAAAAAAAAAAAAAAAAAÐÐÐÐÐÐÐÐÐÐÐN BÝ DAKKA BÝ DAKKA .ÞÝMDÝ . BEN . BU. YAKÞÝ . ÝLE AYNI . ODA. KALCAZ . 2 . MÝZ . HA

ÖYLE MÝ OLCAK LAAAAN .

O SIRADA KAPI ÇALAR VE YAPRAK KAPIYI AÇAR . BU BARIÞTIR VE 2 DK BOYUNCA BAKIÞIRLAR DAHA SONRA BARIÞ YALANDAN ÖKSÜREREK BOZAR BU BAKIÞMAYI .

B:ÖHÖ ÖHÖ

Y: Ö-ÖZÜR DÝLERÝM . GE­­­­­-GEÇ ÝÇERÝ .

BARIÞIN BAVULUNU ALIR VE YATAK ODASINA KOYAR .

Y: BÝÞÝ ÝSTER MÝSÝN ?

B: BÝ NEFES MÝ ALSAYDIM ACABA .

Y: HAKLISIN Ö-ÖZÜR DÝLERÝM

B: ÖZÜR DÝLEMENE GRK YOK .

Y: P-PEKÝ.

B: BEN BARIÞ , BARIÞ OZANSOY . ELÝNÝ UZATARAK

Y: Y-YAPRAK BENDE , YA-YAPRAK AYVAZ.

B: MEMNUN OLDUM

Y: BENDE

B: TELEFON NUMARINI VARSENE

YAPRAÐIN GÖZLERÝ BÜYÜR

Y: T-TAMAM

Y:0542 *** ** **

B:DUR BENDE SANA VERÝYÝM

B: 0541 *** ** **

Y: NE DÝYE KAYDETTÝN

B: ODA ARKADAÞI

Y: ?

B: ÞAKA ÞAKA . AMAZON KIZI DÝYE SE-

Y: O-O NE ALAKA ACABA ?

B: GÖZLERÝN

Y: HA ?

B: GÖZLERÝN DÝYORUM YAPRAK . AMAZON ORMANLARI KADAR YEÞÝL ... EE SEN NASIL KAYDETTÝN BAKEM ?

Y: SEN SÖYLE ÖYLE KAYDEDÝYÝM .

BARIÞ HIZLA TELEFONU ÇAKER VE KENDÝNÝ ........ DÝYE KAYDEDER :::::::::::::

................................................................................................564 KELÝME.........................................................................................

YORUM VE BEÐENDÝYSENÝZ BEÐEN TUÞUNA BASMAYI UNUTMAYALIM ... SÝZLERÝ SEVÝYORUM SJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJS

<3<3<3<3<3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 15, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

YATILI  || YAP&BARWhere stories live. Discover now