Зробивши кілька кроків, Лія обернулась назад і вже побачила,як слід Юни зник за силуетами людей і тільки промайнуло в думках:"А вона швидка!".Таки ця дівчина не дасть їй жити спокійно.І це дуже добре,з таким характером,як у Лії їй і треба такого шустрячка.В Україні у неї така сама подруга,вони ідентично збігаються характерами з Юною.Такий зривний характер і тут не дасть жити.
Всі так спішили, тільки одна Лія йшла повільно розглядаючи все і як завжди тримаючи у руках свій блокнот, роблячи заготовки до малюнків.- Обережно,а то спіткнешся! - почувся заді голос,який Лія не почула,тому що була дуже зосереджена на справі,у цей момент з її рук хтось вихвачує блокнот - вай вай,а ти красиво малюєш! - перед нею стояв високий і красивий блондин,від якого з першого погляду багато дівчат божеволіли,а саме від його басистого голосу,мурашки по тілу обезпечені.
- Що ти робиш?Відай! - ледве вирвавши з його рук блокнот.
-Я що роблю?Так не гарно з твоєї сторони.Я тут кричу і недокричусь, щоб вона обережно йшла,бо упаде..
- Мій блокнот ти ж без дозволу взяв.
- Я тільки для важливої місії,спасти життя людині,а також привернути увагу такого красивого личка - підійшовши у притик,він зробив свою усмішку квадратною,яка виглядала дуже мило
- Понятно,але попрошу щоб такого не повторялось.Надіюсь усе зрозуміло? - він думає,що підійти в притик, це значить смутити Лію?Вона з цим стільки стикалась,що це вже не дивує.
- Все виконаю для для вашого спокою. - звільнивши простір,він зрозумів,що все-таки це не подіє -Я бачу ти поступила на художню?
- Не тільки, я також пішла на хореографа
- Оууу,круто.Забув представитись прекрасна леді,я Кім Техьон,а як вас?
- Лія
- Дуже радий познайомитись,але маю відлучитися,а то вже урок починається
- Ага,добре
- Скоро зустрінемось. Не забудь мене карамелька - на останок закусивши губу,він зник з її очей
- Так так, звичайно.Карамелька?Думає,що його чари на мене подіють.Самовпевнений дурень! - Лію, цей Техьон рознервував.Думає,що буде бігати, як цуценя за ним?Він її зовсім не знає!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Назавжди у моєму серці
RomansaПовз неї пройшла велика любов, яка повторюється тільки один раз у тисячу років.