*****
Η Άννυ είχε απόλυτα δίκιο, γιατί η Κάντυ είχε φροντίσει να φύγει από το σπίτι πολύ νωρίς, εκείνο το πρωινό. Οι λόγοι ήταν δυο, δεν είχε κανένα κέφι να υποστεί την παρουσία του Σεμπάστιαν και επίσης ήθελε να δει τον Τέρρυ, γιατί για κάποιο λόγο δεν τον είχε δει τρεις μέρες! Έτσι είχε φροντίσει να του στείλει μήνυμα από το προηγούμενο βράδυ, να συναντηθούν την επόμενη μέρα στο μέρος τους, κοντά στην λίμνη. Εκεί ακριβώς όμως... ήταν το μέρος, όπου τα γκρι μάτια του Σεμπάστιαν, έγιναν μάρτυρες ενός φιλιού!
Πρώτα πρόσεξε το λευκό άλογο του Τέρρυ και σκέφτηκε να πάει να τον βρει, να επιστρέψουν ίσως παρέα στο σπίτι. Μετά όμως, είδε δυο φιγούρες... τον ξάδελφο του και... μια νεαρή ξανθιά κοπέλα! Ήταν σε αρκετή απόσταση, αλλά μπορούσε να διακρίνει την φιγούρα του Τέρρυ ... είχε σηκώσει στην αγκαλιά του την κοπέλα, κάνοντας το φόρεμα της να ανεμίσει... αυτή πέρασε τα λευκά της χέρια επάνω στους ώμους του και γέλασε ρίχνοντας το κεφάλι πίσω... στριφογύρισαν μαζί αρκετές φορές σα να χόρευαν και την στιγμή που σταμάτησαν... ο Τέρρυ έσκυψε και κάλυψε το πρόσωπό της με το δικό του...
- '' ... σε τσάκωσα μικρέ... '', μονολόγησε και με ένα δυνατό χτύπημα στο άλογο του, άρχισε να καλπάζει γρήγορα προς την αντίθετη κατεύθυνση.
Τα γεγονότα που εξελίχτηκαν εκείνο το απόγευμα, ήταν το ίδιο αν όχι πιο γρήγορα με τον καλπασμό του Σεμπάστιαν. Με ενθουσιώδη φούρια, επέστρεψε στον πύργο και μίλησε στην θεία του για τις νέες του γνωριμίες. Η θεία Τζούντιθ, μοιράστηκε τον ενθουσιασμό του και η δική της επιθυμία για γυναικεία συντροφιά, την οδήγησαν να γράψει στην κύρια Κόρνγουελ μια πρόσκληση για ένα ανεπίσημο δείπνο, την επόμενη μέρα στον πύργο των Γκράντζεστερ. Το ζεύγος Κόρνγουέλ, θεώρησαν μεγάλη τιμή και υποχρέωση να αποδεχτούν την πρόσκληση και απάντησαν άμεσα. Η ανακοίνωσή για την πρόσκληση και την αποδοχή της, έγινε στο δείπνο. Στο άκουσμα της, ο Στίαρ έμεινε άφωνος, ο Άρτσυ κόντεψε να πνιγεί με την σούπα του, η Άννυ κοκκίνισε ως τα αυτιά και η Κάντυ παραλίγο να πέσει από την καρέκλα της! Στην οικία των Γκράντζεστερ όμως, η αντίδραση του Τέρρυ... ε, ήταν λίγο πιο έντονη...
- '' Όχι! Με όλο το σεβασμό ή όχι, είπα όχι!'', είπε θυμωμένος δυνατά, '' Το δείπνο αυτό δεν θα γίνει, ακύρωσε το!''.
- '' Τέρενς! Κατέβασε τον τόνο της φωνής σου! Εγώ δεν είμαι ούτε ο πατέρας σου, που δεν σε ακούει όταν μιλάς, ούτε η φαντασμένη Δούκισσα! Εξήγησε μου τον λόγο που δεν θέλεις την οικογένεια των Κόρνγουελ και των Άρντλει, στο σπίτι μας. Γιατί νεαρέ μου, αν δεν το θεωρούσα και δικό μου σπίτι, δεν θα έμενα ούτε μια ώρα, όσες προσκλήσεις και να μου έστελνε ο πατέρας σου, θα μπορούσα να περάσω το καλοκαίρι μου σε ισπανικό θέρετρο! Ήρθα γιατί πίστευα ότι όσο απολαμβάνω την παρέα σου, τόσο και συ την δική μου! Αλλά δεν βρίσκω το κακό, να έχω και μια γυναικεία συντροφιά! Ο Σεμπάστιαν μου είπε ότι η κυρία Κόρνγουελ, είναι μια λαμπρή κυρία της τάξης μας! Είναι μήπως κακοί άνθρωποι...? Δεν έχουν τρόπους?... Σε πρόσβαλαν μήπως οι γιοί τους...? Τόσο λάθος έπεσε στην κρίση του ξάδερφος σου?... γιατί μου περιέγραψε την νεαρή κληρονόμο των Άρντλει, ως μια μοναδική νεαρή κυρία!''
أنت تقرأ
Το Αλφάβητο ( Candy Candy Fan Fic )
أدب الهواةΤο Αλφάβητο, ξεκίνησε να γράφεται για το Ελληνικό Τερρυ Φόρουμ, λίγο καιρό μετά που ολοκληρώθηκε το μεγάλο φικ μου- Ο Λόφος της Πόνυ θα είναι πάντα εκεί..- σε μια προσπάθεια να γράψω κάτι που θα ήταν σίγουρα χαρούμενο, ρομαντικό, αστείο και λιγουλάκ...