•23•

104 6 2
                                    

"Andy"
Fáradtan nyitottam ki a szemem és néztem körül. Mikey kifelé volt fordulva és horkolt. Istenem Mikey mondtam magamba és elnéztem a másik oldalamra ahol Rye az én irányomba volt fordulva és úgy aludt. Felkeltem és rá néztem Jacklynékre. Jack Brookot ölelte átt a derakánál és így aludtak. Cukik voltak. Kimentem a szobából úgyhogy senki ne halja meg és lesétáltam a konyhába hogy teját csináljak magamnak amikor Lili sétált le a lépcsőn kómásan.

"Andy."kérdezte lágy és reketes hangon.

"Lili jól vagy nem nézel ki a legjobban."mondtam és oda sétáltam hozzá a kezemet homlokára tettem ami tűz forró volt. "Lili te beteg vagy."mondtam és fel kaptam az ölembe mert majdnem elesett. "Gyere felviszlek a szobánkba és ott fogsz velünk aludni."mondtam Lili akkart valamit mondani de helyete csak nagyon csúnyán köhögni kezdet. Benyitottam a szobába és nem érdekelet senki azzonal fel kapcsoltam a villanyt és Lilit lefektettem a matracra.

"Baszus most kapcsold le a villanyat vagy meghalsz."hallotam meg először Jack hangját.

"Jack itt más fog mindjárt meghalni ha nem kelsz fel és hozol fel teát." mondtam mire Jack kikelt az ágyból és kómásan rám nézett.

"Jézusom mi történt Lilivel ugye jól van?"kérdezte Jack és gyorsan lement a konyhába hogy csináljon Lilinek teát.

"Jack hol vagy?"kelt fel Brook és kérdezte meg magától igazából.

"Brook kérlek hozz vizes borogatást."mondtam mire Brook oda jött hozzám és szó nekül elfutott hozzni vizesborogatást.

"Mikey Mikey kelj fel."kezdtem el rázni Mikeyt mire ő furán rám nézett. "Hozz gyógyszert mert Lili nagyon nincs jól."mondtam Mikey felállt és elment a fürdőbe hogy hozzon valamilyen gyógyszert Lilinek.

"Andy mi a baj miért vagy fent ilyen későn?"fordult felém Rye és kérdezte tőlem mire én Lilire mutattam. "Úgy jól van?"kérdezte Rye mire én bólintottam és ekkor érkezett meg mindenki.

"Andy menj arrébb majd én megcsinálom."mondta Rye és elvette Brook kezéből a borogatást és gondosan Lilire rakta azokat.

"Lili"
Fájt mindenem és csak sötétséget láttam semmi mást de hirtelen valami hideget éreztem meg a fejemnél majd minden hol mire kinyitottam a szemem és öt aggódó fiúval találtam magam szemben.

"Lili úgy jól vagy?"kérdezte Andy és arrébb tolta Ryet hogy oda férjen.

"Hmm."bólogattam de ekkor hírtelen olyan csúnyán kezdtem köhögni hogy a torkom elezdett nagyon de nagyon fájni.

"Lili figyelj rám oké?"kezdte Rye mire én bólintottam. "Ha ezt a gyógyszert beveszed holnapra jól leszel."mondta mire én megint bólintottam.

"Gyere add a kezedet segítünk felülni."mondtam Mikey és ő az egyik kezemet Rye a másik kezemet fogta meg és óvatosan húzztak fel. Brook mögém jött és a hátamat támasztotta meg hogy ne essek vissza. És ne dölöngéjek.

"Szóval nyisd nagyra a szád és utána nyeld le a gyógyszert és utána ihatsz."mondta Andy és a kis kanálra valami folyékony cuccot tett. "Nyisd nagyra a szád."mondat mire én nagyra nyitottam ő meg beraktak a kanalat én bezártam a szám és lenyeltem ő meg kihúzta a kanalat a számból."Jack oda adta a teát amit én meg is ittam de után nagyon fáradt lettem.

"Nagyon fáradt vagyok."mondtam és ledőltem a matracra. "Nem baj ha itt alszom?"kérdeztem.

"Nem."mondta mindenki.

"Rye"
"Fiúk én hol fogok aludni?"kérdezte Andy amikor már Lili elaludt.

"Gyere ide Fovvs majd alszol velem."mondtam mire ő elvörösödőt és oda fekűdt mellém. Betakartam és a kezemet derekára raktam.

"Nagyon aggódók Lili miatt."kezdte Andy és szomorúan fel sóhajtott.

"Ne izgulj."bújtam oda hozzá még jobban. "Minden rendben lesz vele most meg aludj mert fáradt vagy te is már."mondtam és óvatosan megpusziltam Andy fejét.

"Joéjt Rye-pim."mondta Andy megfordult és a nyakamba rakta a fejét és még közelebb jött hozzám.

"Neked is Fovvs."mondtam és derekát át karoltam és így össze bújva aludtunk el.
—————————————————————

•Miért ilyen nehéz az élet?• -roadtrip Donde viven las historias. Descúbrelo ahora