(Arkadaşlar bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz)
" Yalvarırım yapma Justin! "
" Bunu sen istedin selly ve sonuçlarına katlanıcaksın! "
" Hayır lütfen!! "
Öfkeden nerdeyse deliye döncekti korkmaya başlamıştım. Onu hiç bu kdar sinirli görmemiştim. Yumruğunu sıktı ve sınıftan çıktı..
Ben Selena Marie Gomez Teksas'lıyım ve 20 yaşındayım. New York'a yani hayallerim şehrine gidiyorum. Geçmişte çok kötü şeyler yaşadım. Nişanlım beni bir sürtükle aldattı ve hiçbirşey olmamış gibi bana tecavüz etmeye kalmıştı nys buraya gelme amacım sadece mutlu olmak çünkü buna ihtiyacım var..
Ohh sonunda geldim. Tanrımm burası muhteşem. Uçaktan indiğim gibi valizlerimi toplayıp bi taksiye bindim. Şoföre adresin yazılı olduğu kağıdı uzattım. Annemlerin bana aldıkları evi görmek için heyecanlıyım. Biryandan yolculuğuma devam ederken biryandanda en iyi arkadaşım Demi'ye mesaj atıyordum.
D: Demek New York büyüledi seni ozaman bana müsade :-/
S= Evet New York çok güzel ama senin kadar değil kanki (-:
D=Oyy yerum seni şaka yapmıştım zaten. En yakın zamanda bende gelicem
S=Ciddi misin? Neden önceden söylemedin pislik
D=Süpriz yapıyım dedim nys yapmam gereken işler var sonra görüşürüz ❤
S=Bby
Demi benim en iyi arkadaşımdır onla küçüklükten beri birlikteyiz ve ayrılamıyoruz liseyi bile aynı yerde okuduk. Deminin geleceği için çok sevinmiştim gerçekten bu arada gelmişiz bile haberim yok şoförden rica ederek valizlerimi getirmesini söyledim. Evin önüne gelince "inanmıyorum burası mükemmel" diyip hemen valizlerimi şoförden alıp sabırsızlıkla içeri girdim. Ev ev değil sanki saraydı. Sadelik, beyazla morun uyumu.. Annem beni çok iyi tanıyo iç sessim:O senin annen tabi iyi tanıycak seni sen susmak nedir bilmezmisin ? İç sesimi susturup kendi odama doğru ilerledim kapıyı açtım. Büyük bir beyaz yatak ve yanıdaki pembe renkteki komidin ve onu tamamlayan büyük bir giysi dolabı ve boy aynası bu oda şimdiden içimi ısıttı..
Saat 10:30 Demi'yi hava alanında karşılamak için erken kalktım. Önce banyoya girip güzel bi duş aldım ve hemen kot pantolonumu üstüne beyaz askılı tişörtümü onun üstünede uzun bir hırka giydim hemen dolabımdan ayakkabı ve çanta seçerek aynanın karşısına geçip hafif bir makyaj yaparak evden çıktım.
Bu benim ilk hikayem olduğu için sınır yok ama lütfen voyeleyip yorum yapın sizi seviyorum çaklıtlar <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy (Jelena)
FanfictionSelena Gomez & Justin Bieber arasında geçen sürükleyici bir hikaye biri iyi diğeri ise kötü bakalım Selena Justin'in sandığı kadar saf mı? Birbirlerine olan zaafları nasıl devam edicek?Haydi birlikte bakalım..