Karanlığın Gücü

73 1 0
                                    

BUNU OKUYACAK HERKEZE TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM VE ETRAFINIZDAKİLEREDE ÖNERMEYİ UBUTMAYIN

İLK KİTAP YAZIŞIM HATALARIMI AFFEDİN

Bir gün sabah işe geç kalan Steve yataktan uçarak kalkar ve hemen üstünü giymeye başlar çok karanlıktır ışığı açar ve devam eder işine birden dikkatini dışarıdan gelen sesler çeker hemen cama çıkar sokak ışıkları hariç hiç bir ışık yoktur gökyüzünde güneş yoktur ardından bebek sesi gelir Steve karısını ve çocuklarını uyandırmaz çünkü onlara tatildir Steve evden çıkar ve yavaş yavaş yürümeye başlar bir kaç dakka sonra arkadaşı Chedy'i görür hemen yanına gider Chedy ile aynı işte çalışırlar konuşarak tartışarak işe giderler iş yerine geldiklerinde John yani iş yerinin sahibi bunları yakalar ve şöle der ''Gine geç kaldınız bunu sizin maşınızdan keseceğim'' der ve hemen koşarak yerlerine otururlar iş yeri çok karanlıktı herkez ışık yakıyor ve işlerini yapmaya çalışıyorlardı Steve ve Chedy'nin yanında ışık yoktu ne yapacaklarını şaşırmışlardı Steve sessiz bir şekilde ''Chedy bizim ışığımız yok bizim gidip şarterleri açmamız lazım ama bunun için taş kağıt makas oynayalım'' dedi. Taş kağıt makas Steve taş Chedy kağıt yapmıştı Steve gitmek zorunda kalmıştı Steve'nin karanlık korkusu vardı Steve yavaş bir şekilde şarterlere yaklaştı ve ışıkları yaktı ve koşarak masasına oturdu ama yanlış masaydı Steve arkadaşı Adrin'e gülerek uzaklaştı masasına gelmişti ama John onu yakaladı sen ne yapıyorsun dedi Steve hemen John bey hertaraf karanlık sabah ve karanlık olması çok ürpertici bişi nasıl oluyor bu John'nun o zaman dikkatini çekmişti dışarısı karanlık tek ışık sokak lambalarıydı John karanlığa baktığında karanlık sürekli haraket ediyordu John televizyonu açtı televizyonda ''Çok Önemli Bir Duyuru''bilim adamları karanlığın ortasında kaldığımıı söledi güneşin sadece gök yüzünde 15.23 dakka kalacağını söledi gerisi ise karanlık yani 23:45 saat kalacağını söledi herkezin herzaman ışığının yanması tavsiye ediyoruz ve bunu halledeceğiz demişlerdi.Herkez çok korkmuştu kimse ne yapacağını bilmiyordu herkez ailelerini arayıp haber verdiler Steve ve Chedy de arayıp sölediler ardından hemen evlerine koşmaya başladılar ama bir sorun vardı!

iş yerinin dışına çıkınca hiç bir yerde ışık kalmamıştı ve karanlık yavaş yavaş yaklaşıyordu her yaklaştığında sokak ışıklarının ampülü patlıyordu herkez geri iş yerine girdiler Steve ve Chedy buldukları yada gördükleri ilk feneri alıp dışarı çıktılar yavaş bir şekilde eve doğru gitmeye başladılar yol çok ürkütücüydü arkalarından çalışanlar geliyordu bazıları ağlıyordu Steve evinin önüne geldiği gibi yerden taş alıp cama fırlattı evin tüm ışıkları yanıyordu Steve taşı fırlatınca ampul patladı ve ev karanlık oldu ama sadece 1 odası yanmıyordu ve bundan bişi olmaz diye süşünüyordu Steve ama çocukları ve karısı orada oturuyordu zaten zamn kırıldığı gibi odadan kaçmışlardı yani onlara bişi olmazdı Stevenin karısı aşağıya baktı kim o dedi Steve''benim aşkım bişi yok'' dedi ardından hemen eşyalarını alın ve aşşağı gelin dedi.Sindy eve girdi eşyaları hazırladı ve çocukları alıp dışarı çıktı.Steveyi gördü steve bağırarak'neden fener almadın çabuk koşun'dedi Stevede onların arkasına tutuyordu feneri uzaktanda olsa işine yarıyordu karısını ve çocuklarını alıp koşmaya devam ettiler bir jip gördüler Steve jip in camını kırarak arabanın kapılarını açtı ailecek arabaya bindiler yolda koşan Chedy ve ailesini gördü arabayı çalıştırarak onların yanına gitti Chediy'e ''hemen arabaya binin çabuk'' dedi ve Chedy bir şey demeden hızlı bir şekilde arabaya bindi.Steve hızlı bir şekilde sürmeye başladı.

Karanlığın GücüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin