12.rész

1.4K 78 13
                                    

"ITT HAGYTÁK NASHT. Hú.. ez nem lesz egy kellemes beszélgetés.."

Na ez egy hosszú menet lesz.Ott áll és csak néz.Fura a szitu én egy korházi ágyban miközben akibe szerelmes vagyok ott áll.VÁRJUNK!!!Én nem lehetek szerelmes, legfeljebb tetszik.Igen csak tetszik,mert hogy szerethetnék bele egy olyan fiúba akit alig pár napja ismerek.Ez lenne az első látásra szerelem vagy mi?Mi közbe ilyeneken gondolkodok, nem vettem észre hogy már mellettem áll.

-Miért rohantál el a válasz elöl?-nem mertem megszólalni.

-Minden az én hibám.Ha elmondtam volna az elején hogy mit érzek akkor nem lett volna ez...-sóhajt egy nagyot-Ella te tetszel nekem első pillanatól tetszel.Csak azért mondtam olyanokat hogy ne vedd észre.Sajnálom...Ha nem akarsz velem többet lógni velem megértem..-ki akart sétálni az ajtón, de én...

-NASH!!!!!!!!-ordítom el magam.Nash megszeppenve fordul vissza és veszi észre hogy megpróbálok fel állni.Mert kezdtem szédülni.Földön lettem volna ha Nash nem kap el.Bele nézet a szemébe és azt mondom hogy:

-Te is tetszel nekem-na ez egy egér cincogás volt.De ezt is meghallotta.

Egyre közeledet arca az enyémhez, érzem a leheletét a számnál.Becsuktam a szemem és vártam életem első csókját.Szája érintette az enyémet olyan fura ez nekem.Pillangók röpködnek a gyomromba, a szivem olyan gyorsan ver mint soha.El vállunk és kinyitom a szememet.Belenézek azokba az idéző szempárokba.

-Életembe nem éreztem ilyet csóknál.-mondja halkan

-Nekem most volt az első csókom-suttogom

Rám néz feltesz az ágyra és azt mondja.

-Ella Storm White el jönnél velem egy randira?-Csak bólogatni mertem.

-Nem hallom..

-igen..-mondom

-még mosse halllom-modja Nash megint.fhuuuu

-IGEN NASH COL ELMEGYEK RANDIZNI!!-Mondom hangosabban.

Virág

A szomszéd fiú és a lúzerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin