We hebben ook een heel gesprek met Zayn gehad. Eigenlijk had ik veel te kort met Niall gebeld.... Ik bel hem vanavond nog wel een keer. "Ik moet gaan... Anders haal ik de bus niet meer!" "Aawwhh...." Zeggen Robin en ik tegelijk met een pruillipje. "Sorry meiden!!!" Ze geeft ons een knuffel, pakt haar tas en vertrekt. "Weet je Gem, ik ben je heel dankbaar dat ik met Louis mocht bellen!!!" En ik krijg weer een knuffel, maar dan van Robin. "No problem Louis freak!" Ik begin te lachen en Robin slaat haar armen over elkaar. "Jij bent anders ook een Niall freak hoor!!" En ze begint ook te lachen. Na een tijdje komen we weer bij. "Maar ik ben bevriend!" Robin's mond gaat open maar sluit snel weer. "Wat wilde je zeggen??" Zeg ik om haar te plagen. "Niks hoor." "Tssss... Dat ik nou misschoen Niall's vriendin wordt!!" "Maar dat is gemeen! Want als Eleanor niet bestond had ik nu al lang met Louis hoor!!!" En we beginnen weer te lachen. "Een maand..." Ik laat een diepe zucht. "Waaro- laat maar... Dat is best lang..." "Dat vind ik dus ook! Ik kan niet wachten om Harry een knuffel te geven en Niall's warme handen te voelen!" Zeg ik half dromend, Niall heeft zulke warme handjes!! (Dat kwam in mijn droom voor xd). "Je maakt mij jaloers! Ik wil ook weten hoe warm zijn handen zijn!" Zeg Robin. "Komt vast nog wel." Mijn mobiel trilt, Niall? Hij vond het dus ook vast te kort. "Heeii!!" Zeg ik. "Sorry, maar we hingen al zo snel op!!" "Vond ik ook! Ik wilde vanavond terugbellen, maar jij belt nu al." "Ik kan niet wachten om je weer te zien Gem!" Ik glimlach breed en Robin heeft door waarom. "Ik kan ook niet wachten om jou weer te zien!! Het wordt winter dus ik heb je warme handjes hard nodig Niall Horan." Ik hoor Niall grinniken, dat is so cute!!
"Okay doeegghhh Nialler!!! Love youuu!!" "Byeee, love you to babe!!" En het gesprek eindigt. Niall en ik zeggen altijd love you en babe enzooo... We zijn gewoon hele goede vrienden, maar ik zou heel graag zijn vriendin willen zijn!! "Dat was een lang gesprek zeg..." Zeg Robin met een overdreven lange zucht. "Sorry hoor!" En we beginnen weer te lachen, Robin en ik hebben echt lach aanvallen. "Het is al donker buiten!!" Zeg ik in paniek. "Je bent toch geen kleuter meer die niet in het donker naar buiten durft??" Zegt Robin lachend. "Nee hoor!" Toen ik met Ashton was, liep ik ook alleen naar huis. "Dus ik ga. Byee Robin!!!" Ik geef haar een knuffel en loop naar huis. Eigenlijk ben ik doodsbang, bang dat ik Ashton tegen ga komen.... Als ik mijn straat in loop, voel ik me al wat veiliger. Ik steek de sleutel in het slot en draai hem om. Ik open de deur en loop naar binnen. "Mam, Waliyha was bij Robin vandaag!!!" Roep ik. "Wat leuk!!" Zegt mijn moeder enthousiast. "En wij hebben met Niall, Louis en Zayn gebeld." Zeg ik. "En Harry??" "Die had het vandaag druk...." Zeg ik somber. Mijn moeder loopt naar me toe en geeft een knuffel. Allebei beginnen we te snikken. "Bijna.. Bijna komt hij terug!! Wil je thee?" "Jaa graag." Ik laat me neer ploffen op de bank en kijk wat op mijn mobiel. Op insta 978 meldingen.... WhatsApp 632 meldingen en Twitter 1017 meldingen... Pffff, nogal veel. Als eerst ga ik naar instagram. Likes, reacties en van alles.... Ik open WhatsApp en heb veel berichten uit groepen en van Niall. 'Heeii, het bellen was echt super gezellig! Ik hoop je heel snel te zien! Loveyouuuuxxxx😘💕❤️' er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Ik begin wat terug te typen. 'Heeii Nialler, het bellen was idd super gezellig! Ik kan niet wachten om je te zien! Loveyouuuxxx 😘💕❤️' ik verzend het en zet mijn mobiel uit. Mijn moeder komt binnenlopen met thee. "Mmmm!" Zeg ik. Mijn mobiel verlicht, een beller en natuurlijk staat er Ashton. "Wie is dat?" Vraagt mijn moeder. "Ow jongen uit mijn klas." Ik negeer het en drink verder. "Heeft mijn Gemmaatje een stiekeme relatie??" Zegt ze ondeugend. "Noweee! Hij is mijn boyfriend niet en dat wordt hij ook niet!!" Roep ik, waardoor mijn moeder in de lach schiet. "Met wie wel dan??" "Met Ni-.." Ik stop met praten en voel dat ik rood wordt. "Zeg je nou dat je verliefd bent op Niall???" Mijn moeder kijkt me raar aan. "Sorry mam!! Ik kan er niks aan doen!! Het gebeurt gewoon!!!" Zeg ik spijtig. "Maar lieverd dat is juist lief! Alleen je moet onthouden dat, dat eigenlijk niet kan..." "Dat weet ik..." Ik kijk naar beneden. "Zet hem uit je hoofd." Mijn moeder heeft makkelijk praten. "Zal ik doen." Mijn mobiel trilt nog steeds, hij belt elke keer maar weer. "Moet je niet opnemen??" Vraagt mijn moeder. Ik ben even stil en kijk naar mijn mobiel. "Waarschijnlijk heef hij iets dringends te vragen? Anders belt hij niet zo vaak." Zegt mijn moeder. "Jaja ik neem al op." Ik loop naar boven en dan stopt het. Ik krijg een berichtje. 'Als je niet opneemt heb je een probleem!! - Ashton.' Ik schrik en hij belt nog een keer. Ik neem op en hij gaat over.
----------------------------------------------------------------
Okay dit hoofdstuk is best saai.... Maarjaaa waarschijnlijk komt er vanavond nog een update!! Xxxx loveyouuuu
Vote?
Comment?
Follow?
JE LEEST
If I Stay... Ft. Harry Styles
RastgeleJullie kennen de film of het boek If I Stay vast wel? Ik heb er een fan fiction van gemaakt, ik schrijf het verhaal in mijn eigen woorden. Lees please!! Ik hoop dat jullie het een leuk boek vinden!! Als je wilt weten wat er gebeurt, lees dan de prol...