"Hey siapa yang sepatutnya bagi belon percuma ni kepada pengunjung taman ni?" soal seorang pakcik muka miang.
"Kamu ke gadis muda berpakaian comel? Boleh saya dapat satu?" Soalnya dengan muka bertambah miang.
Hwall, Pearl dan gadis Sailor moon: 'tengok dari muka pakcik ni pun dah tau pakcik ni pervert'
Pakcik tersebut mula mendekati gadis Sailor moon dan memegang punggungnya. 'Woi tu bukan belon odoh' kata hati Hwall. "Jauhkan diri kau dari dia pakcik miang!!" Jerit Pearl memberanikan diri.
"Wooo gadis muda sekarang ni dah maju. Daripada aku ambik sailor moon yang papan ni lebih baik aku ambik kau, gadis muda" kata pakcik miang tersebut. (Arghh aku tak sanggup sebenarnya nak type menda alah ni. Geli odoh)
Pearl terkejut. "Hey encik..." Panggil Hwall. "Remaja zaman sekarang suka menyebok hal orang" kata pakcik tersebut sambil senyum senget.
"Hal orang? Dia... Bukannya pakcik punya hal" kata Hwall. "Aku akan protect kau" bisik Hwall kepada Pearl. "Puih.. Korang dah kenal rupanya" perli pakcik tersebut.
"Kalau macam tu... Sailor moon.. Jom ke rumah saya. Kita berjimba~" kata pakcik tersebut. "Ok" setuju gadis sailor moon. Dia mengusap kepala pakcik tersebut dan....
Dia tolak kepala pakcik tersebut ke lututnya. "Arghh berani kau buat hidung bergaya aku berdarah!!" Marah pakcik tersebut dan cuba tarik rambut gadis tersebut.
Gadis tersebut memegang tangan pakcik tersebut yang cuba tarik rambut dia. "Ouch.. Sakitlah" kata gadis tersebut macam takde perasaan. Dia tekan sekuat mungkin tangan pakcik tersebut.
"Arghhh sakittt ouch ouch" raung pakcik tersebut. "Get lost atau pakcik boleh lupakan niat untuk balik rumah harini" kata gadis tersebut. "Baik baik saya pergi sekarang!!" Terus pakcik tu mencecet lari.
'Rambut palsu? Rambut Sailor moon ni ialah rambut palsu?' Soal hati Pearl bila nampak rambut tu dah senget.
Gadis Sailor moon toleh ke arah mereka berdua. "Maafkan saya sebab korang terpaksa tengok scene bawah 18 tahun tadi" kata sailor tersebut bersahaja.
"Sunwoo?" Soal Pearl. "Apa??! Korang dah kenal ke?!!!" Soal Hwall terkejut.
'Bila lihat cara Pearl pecahkan belon dan Gadis Sailor moon belasah pakcik tu... Mesti dua-dua ni pro. Kalau aku kacau diorang sekarang tak tak aku pun kena belasah..' Kata hati Hwall. "Korang chatlah dulu. Aku nak beli barang ehehe" terus Hwall pergi beli barang yang sepatutnya.
YOU ARE READING
© | 𝐀𝐍𝐆𝐄𝐋 𝐃𝐑𝐄𝐀𝐌𝐒°¹ ᵏⁱᵐ ˢᵘⁿʷᵒᵒ
Fanfiction[EDISI THE BOYZ 1.0] Seorang bidadari... New: ye kenapa? Bukan kau jangan perasan. Jacob: Saya.. Saya!! Kau pun bukan. Tidak semua yang cantik memang dah lahir cantik. Usaha dan semangat Yang penting disiplin diri. Jadi apa kena mengena dengan Angel...