Átlagos este a mai. Nyugodtan üldögéltem az íróasztalomnál fülessel a fülemben, streamelve a BTS legújabb music videóját, a Boy With Love-ot. Ember, imádom ezt a zenét. Megnyitottam a twittert, hátha látok valami érdekeset, lecsekkoltam a Bangtan profilját, van-e valami új posztjuk. Óóó és hát mért ne lett volna. Taehyung mosolygott rám vissza azzal az imádnivaló dobozos mosolyával, vagy nem is tudom, minek hívjam, az édes Jiminie társaságában. Egyből feléledt a Vmin shippem, majd egy perverz mosolyra húztam a számat. Azonnal rámentem a szöveg fordítására ami a kép felett volt, és ez állt rajta : „ Szeretnénk látni az Armyjainkat! #armyselcaday „ / Ami nagyjából annyit takar, hogy a rajongók készítenek szelfiket magukról/
- Hát jó. Akkor lőjjünk egy szelfit. A Bangtan látni akar. - rántottam meg a vállamat. Fel is vettem az egyik kedvenc felsőmet, ami egy fekete crop top volt, majd tettem fel egy kis sminket, hogy ha esetleg mégis meglátnák az én képemet a több ezer közül, akkor ne haljanak szörnyet. Hahh. Kivasaltam a hajam, belenéztem a tükörbe, majd egy bizonytalan mosollyal nyugtáztam, hogy ettől úgy sem lesz jobb. Kb egy órámba telt mire elfogadható ábrázatot varázsoltam magamnak.
Megkerestem a szobámban a legjobb helyet a fotó elkészítésére, próbáltam a sz*rból várat építeni, mondván, hogy eddig sem folytak ki az emberek szemei, ha megláttak.
Csináltam vagy harminc képet, mire kiválasztottam belőle egyet, ami talán nem lett olyan borzalmas. Megkerestem a fiúk bejegyzését újra, majd feltöltöttem a képemet a komment szekcióba, egy lila szívecske kíséretében, mutatván, hogy jaajjj, itt vagyok én is és szeretlek titeket, bár ti a létezésemről sem tudtok. Na mindegy. A K-Armyk sosem fogják megérteni, hogy milyen érzés is I-Armynak lenni...(International Army)
Miután elküldtem a képet, gondoltam, hogy levetkőzök vissza otthoni cuccba és lemosom a sminket, de ha már ennyit bajlódtam vele hagytam úgy magam, ahogy voltam. Belebújtam a Chimmys papucsomba, majd lecsoszogtam a konyhába, hogy megnézzem varázsolt-e már magába a hűtő új harapnivalót, mióta legutóbb kinyitottam. ( Kinek lenne kedve 40 fokban kimenni grillcsirkére süttetni magát ? ) Kinyitottam a hűtőt, de csalódottságomra ugyan az tárult elém, mint két órával ezelőtt.
- Kezdődjék hát az éhezők viadala! Megint...- csuktam be csalódottan az ajtaját. Elkezdtem valami dugi nasi után keresgélni, hátha voltam olyan okos, hogy dugtam el valamit múltkorról. És mint akinek villanykörte gyúlt a feje felett, beugrott, hogy a kamrában még lehet néhány instant leves. A helység felé vettem az irányt, mikor a zsebemben elkezdett pittyegni a twitter értesítő a telefonomon.
„ bts_twt kedvelte a tweetedet" - Wow. – kidülledtek a szemeim, először meg sem mertem nyitni az értesítést. Becsuktam a szemem, megráztam a fejem, hogy tuti csak hallucinálok, mert már felforrt az agyvizem is ebben a melegben, majd újra megnéztem a telefonom. Az értesítés még mindig ott volt.
YOU ARE READING
A szerződés
Fanfiction! A történet trágár szavakat, és 18 éven felülieknek való részeket is tartalmazhat! Olvasni saját felelősségre! " .... - Térdelj! - utasított keményen, majd lenyomott vállamnál a földre, és itt már tudtam mi fog következni. Kibontotta övét, gombjá...