nebudu to prodlužovat už dlouho se chystám začít sem psát tak je to konečně tady, snad se to někomu bude líbit. Předem se omlouvám, většinu budu psát přes tablet takže tam bude dost chyb:D:)
Hlavní postava je Samantha Green(Taissa Farmiga), žije s mámou a mladší sestrou Kate . Chodí na střední školu společně se svojí nejlepší kamarádkou Kim(Shailene Woodley), do všeho se nakonec dostane i Josh(Josh Hutcherson) a hlavně jeho starší bratr Dylan(Dylan O'brien) !:)
1. Část
''Jak já nesnáším vstávání takhle brzo.'' zamumlala jsem si a vylezla z postele. Je půl 6 a já musím jít vzbudit Kate protože mamka už je dávno v praci. Vlezla jsem rychle do sprchy abych se probrala, usušila jsem se, vycistila si zuby a tak a šla se obliknout. Vzala jsem si černé leginy a delší červenou košily a šla jsem budit Kate. ''Haloo, Kate už je ráno!! Do 10 minut at si dole udělám snídani a jdeme na autobus.'' vesla jsem do pokoje a roztahla závěsy . ''jooo vždyť už jdu'' odpověděla mi Kate a zmizela v koupelně. Šla sem dolu a udělala míchaný vajíčka, k tomu sem nalila džus a za chvíli se tu objevila Kate. ''Prijdes pro me dneska ke škole?" hodila na mě psí oči. ''Dneska nemůžu mám školu až do půl 5 a ještě musím jít koupit dárek Kim, ta oslava je už v sobotu. Promin'' usmála jsem se na ní. Kate jenom kývla jakože rozumí a jedla dál.
''Tak pa večer'' rozloučila jsem se s Kate před autobusem a šla do školy. Před vchodem už na mě čekala Kim ''Ahoooj'' objala jsem ji. ''Ahooj, jdeme do školy, jinak nás třídní zabije.'' zasmála se Kim a vešly jsme do školy. Ze skříňky jsme vzaly věci na první dvě hodiny a rychle do třídy. Celý den utíkal hrozně pomalu a já se těšila až budu večer v posteli. ''Ještě než skončí hodina musím vám oznamit, že zítra k nám do třídy přijde nový student tak doufám, že se budete chovat slušně.'' koukla se vážně třídní. ''Joo tak novej kluk, to si necham líbit'' drkla do mě Kim. ''Nakonec to bude další namachrovanej blbeček jako skoro všichni tady'' zasmála jsem se. ''Třeba ne.'' usmála se ''Hele Sam mohla by jsi v sobotu přijít k nam už tak v 5? Byla bych ráda kdybys mi pomohla s přípravou.'' a hodila na mě nevinný výraz . ''jasně, že jo'' usmála jsem se a šťouchla jí do ruky.
Cestou domů jsem se stavila v pár obchodech a objevila jsem super dárek pro Kim. Už pro ní mám doma CD od Demi Lovato ale to by bylo malo a když jsem v Pandoře viděla ten řetízek musela jsem! Doma jsem se najedla a šla do pokoje. Sedla jsem si ke stolu a dělala nějaké věci do školy a z domu od vedle šel hrozný rámus. Vykoukla jsem z okna a viděla jsem, že se tam někdo stěhuje. ''No bezva'' pomysela jsem si a šla si dát sprchu. Nechala jsem na sebe téct horkou vodu snad hodinu než sem se donutila vylézt ze sprchy. Usušila sem si vlasy a oblékla se do věcí na spaní. Zalezla jsem do postele a chtěla jít spát ale hluk od vedle mi to nedovolil. Nakonec skoro v 11 hodin bylo konečně ticho a já mohla jít spát.
Ráno
dneska jsem z postele nějak brzo, ještě bych klidně hodinu mohla spát ale to už se mi nechce. Zvlastni . Řekla jsem si, že si půjdu zaběhat když už mám tolik času, oblékla jsem se a šla. U dveří jsem potkala mamku ''ahoj mami'' usmala jsem se. ''Ahoj zlato, co tu děláš tak brzo?" usmala se a dala mi pusu na tvář. ''Nemůžu usnout, tak jsem si řekla, že si půjdu zaběhat.'' odpověděla jsem. ''Aha dobře, ale nezapomeň přijít tak abys vzbudila Kate včas'' podívala se vázně. ''Neboj vezmu to jenom okolo parku, za půl hodinky jsem zpět'' usmala jsem se a vyšla ven. Vyběhla sem ze zahrady a nasadila si sluchátka, bez nich to prostě nejde. Běžela jsem k parku, poslouchala jsem muziku a užívala si ráno. Bylo jaro a už začínalo byt teplo i po ránu. Tohle období miluju. Doběhla jsem na konec parku a řekla si, že si na chvíli sednu na lavičku než poběžím zpět. ''Ahoj'' ozvalo se za mnou. Otočila jsem se a tam stál kluk asi v mém věku ale vůbec sem ho neznala. ''Ahoj, my se známe?" usmála jsem se na něj. ''Ne, promin. Jsem Josh právě jsem se přistěhovali, jenom jsem se chtěl zeptat jestli nevíš jak se dostanu k nějaké nejbližší kavárně. Hledám tu nějakou už asi hodinu'' zasmal se. '''Jasně pojď se mnou, stejně to mám cestou. Jinak jsem Sam.'' usmala jsem se a zvedla se z lavičky. Cestou jsme si povídali, musím uznat, ze je docela fajn. ''Tak tady dojdeš na konec ulice a na pravo je kavárna.'' ukázala jsem před sebe. ''Ty nepujdes ?" podíval se na mě. ''Nee, já už musím jít vzbudit segru.'' odpověděla jsem s otvírala jsem branku. Josh se jen začal smát . Nechápala jsem čemu se směje. ''Co je?'' vytáhla sem obočí a čekala co z něj vypadne. ''Ty bydlis tady?" usmal se. ''Už to tak bude'' odpověděla jsem. ''Tak to jsme ted asi sousedi'' zasmal se a kouknul se na vedlejsi dum. '' jo tak to ty si tam včera dělal takový hluk!! Hele ještě se uvidíme, už musím sousede.'' šťouchla jsem do něj. ''Dobře, tak ahoj" ušklíbl se a odešel. ''Ahoj'' zavolala jsem na něj.
ČTEŠ
#Someday
FanfictionJak se normální teenagerka dostane do světa smrti, zbraní a nebezpečí? Dokáže se vyrovnat se smrtí kamaráda a únosem kamarádky? Zjistí nakonec čí je to vina nebo to bude vyčítat sama sobě?