Cu toate că există destule beneficii în a fi singură, adică fără prieten (mai mult timp cu nutella, mai mult timp pentru seriale, mai mult timp pentru a visa la cine ştie cine, nu-i nevoie să te epilezi etc), e în regulă să faci o pauză şi să recunoşti că viaţa de "singură şi disponibilă" e destul de...neplăcută, uneori, mai ales atunci când în jurul tău se află doar cupluri enervant de fericiti şi o groază de băieţi frumoşi şi singuri, dar care nu-prea-au-chef-să-fie-legaţi.
Cu toate că ştim că nu ai nevoie de prieten, se mai întâmplă ca uneori, o fată să fie sătulă să fie singura fără partener din grup, dar ajută glumele pe seama asta. Ei bine, fiind martoră la unele dintre glume, m-am gândit să alcătuiesc o listă provizorie, cu chestiile care le spun fetele fără iubiţi. Şansele sunt, dacă încă eşti fără prieten, să fi zis una dintr-astea. Sau măcar să le fi gândit.
* Tot ce-mi doresc e un băiat drăguţ, cu care să stau îmbrăţişată şi să ne uităm împreună la "Grey's anatomy" (sau orice alt serial). Cer prea mult?
* Am o întâlnire bombă deseară...cu Vplayu'.
*Cui îi pasă de băieţi? Eu vreau doar să dansez!
*Probabil că voi muri singură.
*Dacă nu mă voi mărita niciodată şi voi avea tone de pisici? Deja am una...
*Poţi să-mi cauţi pe unul?
*Băi, ce crezi că înseamnă mesajul ăsta?
*Oricum o să mă mărit până la 26 de ani şi o să am copii.
(stai, ce?)
* Poate ar trebui să mă călugăresc.
* Sunt sigură că am izgonit toţi băieţii de pe o rază de 50 km.
*Dacă nu am prieten, care e rostul epilării?
*Urăsc băieţii.
*Iubesc băieţii.
Si multe altele care le voi dastainuii in urmatorul capitol . Multumesc celor care imi urmaresc aceasta carte . Am facut 1k . Va multumesc inca o data !