Donderdag 8 september 2014

1K 39 10
                                    

Voor 1 keertje doe ik Jonas en Pieter helemaal apart. Het wordt snel duidelijk waarom.

Jonas

Ik zal het maar best kort maken denk ik want ik ben moe en wil snel gaan slapen maar niet zonder jullie een hoofdstuk te geven natuurlijk.

Ik heb Jonas niet gezien volgens mij was hij er niet of toch ik ben het zeker.

Als ik in de avond nog eens naar een foto van hem kijk droom ik weg.

Hopelijk is hij er morgen, alhoewel met Pieter...

Pieter

Dit zal een lang stukje worden:

In de ochtend stond Pieter me al op te wachten. We praten heel kort een beetje en wat later hoor ik Lucas tegen Pieter zeggen: vraag het nu!

Uiteindelijk gebeurt er niets speciaal.

In de pauze komt hij bij me staan en ergens vond ik het wel leuk maar toen moesten er zich weeral eens mensen met komen moeien..

Op het einde hoor ik Lucas zeggen: verdomme Pieter vraag het aan.

Ik schrok wel even toen ik dat hoorde.

In de middagpauze zaten we eerst ver van mekaar dan zat ik recht over hem en uiteindelijk is hij naast me komen zitten en hebben we weer gepraat.

Op het eind van de dag staat hij op me te wachten maar ik ben aan het praten met Lina en dan ook nog even met een lerares dus tegen dat ik eindelijk doorga is hij al weg.

De hele avond sms ik wel met hem en het voelde goed hij gaf me het gevoel dat ik speciaal was..

Ik had het niet verwacht maar ik weet niet wat ik moet doen..

Pieter of Jonas?

~ For years nobody loved me and now i am in love with two boys.

------

Advies?

Verliefd op hem [Complete]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu