-Aiden-
Un Weekend departe de orașul ăsta de rahat este ca și cum as merge în rai, bine, cât de aproape pot eu sa ajung de rai. Ideea sa mergem la casă lui Matt de la lac este cea mai buna idee, și faptul ca vine si Emma, o face și mai bună. Asta ar putea fi șansa mea de a mă deschide, măcar puțin, în fața ei. Nu o pot lasa sa afle totul, nu acum, s-ar putea speria și chiar nu vreau asta. Adica, Emma este o persoana de care mă apropi și mă sperie de moarte să știu ca o persoana ca ea poate să mă facă sa dezvălui un trecut ca al meu, atât de ușor, pe care am încercat să îl țin cât mai la distanță. Ea este singura persoana care ascultă și înțelege ce încerc sa zic. Frate, nu ar trebui să îmi placă o tipă ca ea. Oricând sunt aproape de ea, o dau în bară și mă retrag. Pot vedea în ochii ei că asta o doare și mă face să mă apropii și mai mult de ea. E ca un magnet! Nu contează cât de tare încerc sa stau departe, întotdeauna pare să mă tragă înapoi.
Ok, deci știu ce gândești, 'tipul ăsta e total stors de puteri', dar nu cred ca e cazul. O văd ca pe o prietenă foarte bună. Știu ca ne știm doar de câteva săptămâni, dar e Emma, cum ai putea sa nu o consideri prietenă? Adică da, sunt atras de ea: cu înălțimea ei de 1,67 , cu parul ei șaten, ondulat și corpul ăla cu forme în locurile potrivite . Ai putea doar să taci dracu din gura Aiden! Este vorba despre prietena ta, Emma. Doamne, la ce naiba mă gândesc?
Îmi scutur capul pentru a alunga gândurile. După ce Matt ne-a invitat la casă lui, eu și baieții am hotărât să chiulim de la școală și să mergem să ne pregătim pentru excursie. Am decis să mergem până la supermarket și să luăm de mâncare, dar mai înainte de asta, eu și Derek ne-am dus mașinile acasă. Pentru început, din supermarket am luat toate rafturile de junk fond, cum ar fi, cipsuri, prajiturele, pop tarts, înghețată, apă minerală etc. Ai prins ideea! Când am terminat cumpărăturile, am verificat dacă lipsește ceva și chiar am ratat ceva.
"Cine ia băuturile?" Derek întreabă, cu un rânjet pe fata. Mi-ai citit gândurile .
"Nu te îngrijora, am avut deja grijă de asta." Matt spune, ranjind și el. Mă întreb dacă Emma și Amy beau? Amândouă sunt prea cuminți pentru asta, în special Emma. Odată ce mulțimea de alimente a fost plătită și pusă în mașină, am pornit spre casa mea.
"Deci, care e faza cu tine și Emma?" Matt întreabă cu un rânjet pe față.
"Ce-i cu ea?" I-am aruncat o grimasă răutăcioasă.
"Pare că sunteți foarte apropiați." Îmi răspunde el.
"Nu avem de ales, avem un proiect de susținut." Am declarat. Derek nu ne acompania în această conversație și asta este bizar pentru ca mereu face așa. M-am uitat la el și l-am văzut pierdut în gândurile, uitându-se pe fereastră. Ciudat.
"Băi, Derek!" L-a strigat, Matte. Cred ca și el a observat. Derek a revenit pe Pământ și s-a intors cu fața la noi.
"Huh, ce?" Întreabă confunz, scuturandu-mi capul.
"La ce visezi?" Am rânjit la el. "Cine te-a înmuiat așa?" Am simțit ceva ca m-a lovit tare în cap și a căzut pe podea în fața mea. M-am uitat în jos și am fost șocat să văd ca era o minge de fotbal. De unde dracu a luat asta? M-am intors la Matt care încerca să își mențină râsul și avea obrajii umflați ca un balon, la fel era și Derek. Ei amândoi se uitau la mine și au izbucnit în ras.
"Frate, trebuia sa iți vezi fața!" Spune Matt, încercând sa își controleze râsul. M-am uitat urât și la el.
"Mamă, nu o să uit niciodată ce moacă ai făcut! " zice Derek, mângâindu-mi umărul.
CITEȘTI
Loving the Bad Boy
Teen FictionEmma Miller nu știa că o singură întâlnire cu băiatul cel rău al școlii, Aiden Black, îi va face viața să o ia în direcții total diferite. Nu știa că acea mică ciocnire cu el o va transpune într-o lume a drogurilor, violenței și a tipilor periculoși...