Προλογος

357 34 162
                                    

Ooh, you know I love it when you call me señorita.

Με τραβαει προς το μερος του και κολλαει τα σωματα μας.

Αφηνω μια κοφτη ανασα να βγει απο το στομα μου και ακουμπαω το στερνο του.

I wish it wasn't so damn hard to leave ya.

"Με θελεις, Μπριτζετ;" με ρωταει πονηρα καθως με κανει μια στροφη.

Τυλιγω τα χερια μου στο λαιμο του και πεφτω προς τα πισω, στηριζομενη πανω του, σηκωνοντας το κεφαλι μου προς τα πανω και υψωνοντας το ποδι μου στο υψος της μεσης του.

Αυτος τυλιγει απαλα τα χερια του στη μεση μου και νιωθω να ανατριχιαζω.

But every touch is ooh la la la
It's true, la lal la.

"Ποτε" ψιθυριζω στο αυτι του, οταν επανερχομαι στη θεση μου.

Με τιναζει προς μια κατευθυνση κρατωντας με με το χερι του και, οταν επιστρεφω, τυλιγω τον εαυτο μου με αυτο.

Ooh, I should be running.
Ooh, you keep me coming for ya.

Με ξετυλιγει και αποτομα με γυρναει απο την αλλη μερια, με το κεφαλι μου να ακουμπαει το στερνο του και την πλατη μου την γυμνασμενη κοιλια του.

All along I've been coming for ya.

Σηκωνει τα χερια μου προς τα πανω και χωνει το προσωπο του στα μαλλια μου.

"Τοτε, γιατι το σωμα σου μου προδιδει κατι αλλο;" ψιθυριζει στο αυτι μου καθως σερνει τα χερια του κατα μηκος του κορμιου μου.

Μια ριγη διαπερναει τη σπονδυλικη μου στηλη και δαγκωνω το κατω χειλος μου.

And I hope it meant something to ya.

Σερνει τα χερια του προς τα πανω και πιανει τους καρπους μου.

Φιλαει τον εναν και, αφηνοντας το ενα χερι μου, με γυρναει παλι με μια στροφη προς το μερος του.

Call my name, I'll be coming for ya.

Μου χαμογελαει πονηρα και κολλαει αποτομα τα σωματα μας και παλι.

Κλεινω τα ματια μου απο την επαφη και πιανω με το ενα μου χερι το δικο του, τυλιγοντας τα δαχτυλα μας, ενω το αλλο το τοποθετω στον ωμο του.

Coming for ya, coming for ya, coming for ya.

"Δεν ξερεις τιποτα για μενα" λεω βραχνα, οταν βαζει κι αυτος το ελευθερο χερι του στη μεση μου.

For ya.

"Τοτε αφησε με να σε μαθω" χαμογελαει πονηρα και κανει ενα βημα στο πλαι και υστερα προς τα πισω, με εμενα να τον ακολουθω.

Ooh, she loves it when I come.

Τον κοιταζω καταματα, ομως δεν μιλαω.

Με ριχνει προς τα πισω, χωρις ομως να με αφησει να πεσω, σκυβοντας απο πανω μου, και μετα μας σηκωνει ξανα.

For ya.

"Δεν νομιζω να το ηθελες αυτο" λεω καθως πιανει τη μεση μου και με σηκωνει.

Τυλιγω τα ποδια μου γυρω απο τον κορμο του και καλυπτω με τα χερια μου τα μαγουλα του. Κοιταζω τα ματια του και μονο τοτε καταλαβαινω ποσο κοντα ειμαστε.

Ανασαινουμε γρηγορα απο το χορο και μενουμε ακινητοι για λιγο, να παρατηρουμε ο ενας τον αλλο.

"Πιστεψε με.." ψιθυριζει βραχνα.

Σκυβει και δινει ενα φιλι στον λαιμο μου και μου κοβεται η ανασα.

Ooh, I should be running.

Το στηθος του ανεβοκατεβαινει με ταχυτητα οταν τα χερια μου το συναντουν και μπηγω ελαφρα τα νυχια μου στο δερμα του.

"Θελω να μαθω, ο,τι εχει σχεση με σενα"

Ooh, you keep me coming for ya.

Χαμογελαει και δεν δινω καμια σημασια στις επευφημιες των συμμαθητων μου και της δασκαλας μου.

----------

Νοουτ: προτεινω να το διαβασετε ακουγοντας το τραγουδι :)

SeñoritaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ