Not = Olaylar biraz hızlı ilerleyecektir yazım yanlışlarim olabilir. Olayların yarısı gerçek bir hikayeden esinlenmistir. Karakterlerin fotoğraflarını koymayacagım sizin hayal gücünüze bırakıyorum..Aylin yattığı koltuktan yavaşça doğruldu. Yan koltukta uyuyan annesine baktı.kalkıp annesinin üstünü örttü ve yanağına küçük bir buse kondurdu.
Telefonunu ve kulaklıgını aldı ve balkona çıktı.
Saat daha 5:46 ydı.
Kaan boşnak-benimle kayboldun şarkısını açtı ve geceyi izlemeye koyuldu.SABAH
Çantama bir kitap bir okuma kitabı ve bir kalem koydum.okul formasının sadece üstünü gi ydim ve altima da siyah dar pantolonum geçirdim.ses çıkarmamaya özen göstererek kapıyı açtım ve müzik dinleyerek durağa doğru yürümeye başladım.
Izmirden daha dün ıstanbuldaki teyzemin evine gelmiştik.
Ve 2 gün önce anne ve babam tek celsede boşanmıştı.
Ve 1 hafta önce öğretmen beni hırsızlıkla suçlamıştı.
Durağa geldiğimde boş bir yer vardı ve çantamı çıkarttıp otobüsü beklemeye başladım.
Okul başlayalı 2 ay olmuştu ama gidecegim okulda tadilat olduğu için daha 3 gün önce başlamıştı. Yani kaçırdığım fazla bir şey yoktu.
Gideceğim okulun formasını giyen 2 kız gülerek konuşuyorlardı. Aklıma direk selen geldi. Hoşlandığım çocuk ile çıkıyordu ve üstüne üsluk ondan hoşlandığımı biliyordu.
En yakınımdı yada ben öyle zannediyordum.
Gözlerimin dolmuştu.Otobüs gelmişti. Gözlerimi sildim ve cebimdeki karti çıkardım.
Cam kenarına oturdum. Yanıma birisi oturduğunda kafamı kaldırıp yanıma oturan kişiye baktım. Bir erkekti. Yakışıklıydı ve oda bana bakıp gülüyordu.
Kaşlarımı cattım ve önüme döndüm.
"Dalgınsın galiba"dedi.
Kafamı kaldırdım ve ona döndüm.
"Efendim" dedim ne dediğini duymama rağmen
"Dalgınsin galiba diyorum çantanı durakta unuttun da" dedi elindeki çantamı göstererek.
"Aa teşekkür ederim" dedim elindeki çantamı alarak. Resmen rezillik allahım.
"Önemli değil bu arada ben rüzgar " dedi elini uzatarak
"Aylin " dedim elini tutup saniyesinde bıraktım
"Ne dinliyorsun"dedi ve uzanıp sağ kulağımdaki kulaklıgı alıp kendi kulaklıgına koydu.
Hayırdır kardeş bu ne samimiyet.
"Oo tugkan severim " dedi ve şarkıyı mırıldanmaya başladı.
Duraktaki iki kız önümüzde duruyorlardı ve bizi göstererek bişeyler konuşuyorlardı.
Rüzgara döndüm.üstünde gideceğim okulun forması vardı.
Nerde ineceğimi bilmiyordum iyi oldu.Rüzgar kulağıma kulaklıgı geri taktı.
"Nerde inmemiz gerekiyor? Okula yeni başlayacağım da"dedim
Gülümsedi." 1 durak kaldı"
Rüzgara birden ısınmıştım ama arkadaş olarak.
Kulağımdaki kulaklıgı çıkarttıp çantama koydum ve çantamı sırtıma taktim yine unutmayam da.
Inecegimiz durağa geldiğimizde rüzgârın arkasından indim. Indigimizde temiz havayı içime cektim.Otobüs kokusundan nefret ediyordum.
Okula kadar rüzgarla konuşmadan yan yana yürüdük.
Zaten 5-10 dk'da okula vardık."Müdürün odası nerde"
"En üst katta en sağ oda"
"Teşekkür ederim rüzgar görüşürüz"dedim ve merdivenlere doğru ilerlerdim.En üst kata vardığımda canım çıkmıştı. Okul 4 katlıydı.
Ve müdürün odasını aramaya koyuldum.Kapının yan tarafında büyük harflerle müdür yazan kapının önünde durdum ve kapıyı tıklattım.
"Gir" demesiyle kapıyı açtım ve içeri girdim.
Gülümseyerek"merhaba Ben yeni öğrenciyim sınıfımı öğrenmek için gelmiştim.""Gel kızım otur şöyle.Sen aylin olmalısın.Bir saniye bekle."
Dedi ve önündeki bilgisayara bir şeyler yazmaya başladı.
"Sınıfın 11-E bir alt katta tenefuste sana bir nöbetçi yollar okulu gezdirtirim yabancılık çekme"
"Teşekkür ederim iyi günler"dedim ve odadan çıktım.
Müdür tatlı birine benziyordu.Inşallah öyledir.
Alt kata inip sınıfımı buldum daha ders başlamadığı için etrafta bir kac öğrenci vardı.Sinifa girip en arkada cam kenarında boş olan bir yere oturdum.Çantamdan okuma kitabımı çıkartıp okumaya koyuldum.
"Evet çocuklar herkes yerine"
Dedi bir kadın sanırım öğretmendi. Ve baya güzeldi.siyah bir sandalet beyaz dar pantolon ve düz siyah bir askılı giymişti."Evet arkadaşlar ben yeni ıngilizce öğretmeniniz tuğçe. Iyi bir yıl geçirmeyi umut ediyorum sizi tanımak amacı ile herkes sıra sıra kalkıp kendini tanıtsın"
Sınıfta küçük bir uğultu oluştu.
"Kaça gidiyoruz ilk okula mı sandi acaba ""Sende bir şeye karışmasan şaşırdım eray"
"Şuan başkasının işine karışan kim acaba elen"
"Şşst sessizlik."dedi hoca ve tam o arada kapı çaldı ve içeri birkaç öğrenci girdi.
"Neden geç kaldınız siz?"
"Aşağıda beklettiler"
"Tamam geçin boş yerlere"
Hepsi boş yerlere dağılırken bir kızda benim yanıma oturdu ona doğru döndüm.çantasını çıkardı üstündeki ince hırka yı çıkarttı ve bana döndü.
"Selam sen yeni olmasın ben sıla"
"Evet. Aylin "
Bu arada en başta oturan kız kalkıp kendini tanıttı.ve diğerleri de öyle gitti.herkes bana garip garip bakıyordu.Açıkçası umurumda değildi.
Ders boyunca sila ile sohbet ettik. Çok tatlı bir kızdı ve komik.
Teneffus zili çaldığında sıla tuvalete gideceğini söyleyip kalktı bende kitap okumaya devam ettim.
Birisi omzuma elini koyduğunda irkilip kafamı kaldırdım
"Rüzgar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul
Mystery / ThrillerAylinın hayatı tamamen değişmişti. Anne ve babası boşanıyorlardı. hoşlandığı çocuk en yakın arkadaşı ile çıkıyordu ve üstüne üsluk okulda iftiraya maruz kalmıştı.Yeni okulunun ilk gününde okulda hırsızlık olmuştu bu bir şanssızlık mıydı? Yoksa kader...