《 eight 》

2.8K 152 109
                                    

Multimedia 👅👅

babacığım ateş ediyor🔥

^^^

Beni öpmüştü.

Bunu nasıl yapardı?

Şok içindeydim. Tutulmuş gibi tek kelime edememiştim. O ise dudaklarımızı ayırmış, geri çekilmişti.

Ağlamak üzereydim. Beni neden öpmüştü? O evliydi. Bu yaptığı yasaktı. Yapmamalıydı.

"Seni gördüğüm günden beri aklımı başımdan alıyorsun Luna."

Ağzım açık kalakalmıştım. Bu adam ne dediğinin farkında mıydı?

Oksijen alman gerekiyordu. Hava almak istiyordum. Bu araba beni boğuyordu. Ben..Ben ölecek gibiydim.

Ağlamamak için kendimi sıkıyordum. Elim kapının kilidini buldu ve hemen kapıyı açtım. Yüzüne bile bakmadan arabadan indim ve koşmaya başladım.

Gidebildiğim kadar gittim.

Asla olmayacak birinden etkilenmiştim. Ve beni öpmesi ufak da olsa umutlanmamı sağlamıştı. Umutlanmamam gerekiyordu. Ben bunun basit bir şey olup geçeceğini kendime inandırırken bana az önce söylediği sözler...

Ciğerlerimin acıdığını hissediyordum. Yakınlarda bir bank görünce beklemeden oturdum.

Kalbim böyle atmamalı.

Olmazdı. Olamazdı. Yasak.

O evliydi. Benden etkilendiğini söyledi..Ee? Ne olacaktı? Birkaç günlük hevesi olmak istemiyordum. Ama böyle olduğumu bildiğim için canım yanıyordu.

Elimi kalbime koydum. Ondan etkilendiğimi ve onu beğendiğimi inkar etmenin hiçbir anlamı yoktu. Bunu kabul ediyorum. Ya benim hislerimi anlayıp benimle dalga geçiyorsa? Ya kalbimi kıracaksa? Nasıl güvenecektim?

Haberim olmadan akan birkaç damla göz yaşını sildim. Bir iki saat kafamı toplamak istiyordum.

Heyecanlı hissetmek güzeldi, ama imkansız olduğunu bile bile hayal kurmanın acısını çekmek istemiyordum.

&&&

Evden çıkarken mutlu olmak için çıkmıştım ama elimde iki poşetle yıkık bir şekilde geri dönmüştüm. Hava kararmak üzereydi. Teyzem daha gelmemiştir ve bende biraz dinlenip bu kötü günü unutmaya çalışabilirdim.

Evin kilidini açıp poşetleri yere attım ve ayakkabılarımı da ayrı ayrı çıkarıp kenara bir yere koydum. İçim çok acıyordu ve ben bütün çözümü uykuda buluyordum.

Sallana sallana odama girdiğimde yatağımın üstünde uzanmış Zayn'i görmek beklediğim en son şey bile değildi.

"Siz burada ne yapıyorsunuz?"

Karşımda dikildi ve gözlerini gözlerime sabitledi. "Neden kaçtın?"

Şaka mıydı bu adam?

"Siz ne söylediğinizin farkında değilsiniz. Lütfen çıkın burdan."

"Evet değilim." Üzerime doğru bir adım gelince, ben de bir adım geri gittim. "Sana neden kaçtın dedim."

Ben geri gittikçe o da üstüme geliyordu.

"Yapmayın lütfen. Biri görebilir." gitmesi için yalvarıyordum resmen.

Elini yanağıma yerleştirdiğinde içimde oluşan huzurla istemsizce gözlerimi kapattım. "Beni içmeden sarhoş ediyorsun Luna."

Evli olduğu gerçeği bir kez daha aklıma gelince gözlerimi açtım ve elini çektim. "Siz evlisiniz. Nasıl söylersiniz bunu?"

Beni korkutuyordu. Kaçmak istiyordum aynı zamanda dokunmakta.

Gidebildiğim kadar geriye gittim. Sırtım duvarla buluşunca durdum.

"İstiyorsun biliyorum neden kendini sıkıyorsun?"

Yüzü önce boynumu sonra yüzümün etrafını dolaştı. Boynuma üfledi sonra dudaklarıma. Kalbim çıkacaktı sanki.

"Beni izliyorsun, sürekli karşıma çıkıyorsun. Tesadüf olamayacak kadar güzelsin. Anlamıyor musun?" Her bir kelimesi tane tane, sakin ve baştan çıkarıcı bir tonla söyleniyordu. Saçımın önünden bir tutam alıp parmaklarının arasına sıkıştırdı. "İzin ver, kendini bana bırak." Boynuma bir öpücük bıraktı. Deli gibi dokunmak istiyordum ona. Ama yanlıştı işte.

Gözlerime baktı. Bir elini belime sardı, diğer eli ise yüzümde dolanıyordu.

"Seni ne zaman görsem içimde bir şeyler hareket ediyor Luna. Ölecek gibi oluyorum karşıma her çıktığında. Çok güzelsin."

Ben doğru mu duyuyordum? Bunları bana mı söylüyordu? Hemde günlerdir aklımdan çıkmayan adam mı söylüyordu? Ve o an ipleri kopardım. Umrumda bile değildi olacaklar. Böylesi bir etkiye kimse dayanamazdı.

Beni öptüğünde kollarımı boynuna sarıp öpmesine karşılık verdim. Kalçamdan tutup beni kaldırdı ve bacaklarımı beline sardım. Sırtım duvara dayalıydı ve deli gibi öptüşüyorduk. Sonra boynuma indi. O boynumu emdikçe ben kafamı geriye atıp ufak ufak inliyordum.

Yaptığım en iyi şeydi.

Ama dokunmak istediğim başka bir yer vardı.

Yüzünü sevmek istiyordum. Ölüyordum yüzüne her baktığımda. Parmaklarım yavaş hareketlerle sakallarının içine girdi. Tanrım.

Mutluluktan ağlamak istiyordum. Heyecandan kalbim çıkacaktı.

"Luna.."

Bahçeden eve doğru yaklaşan teyzemin sesini duyunca korkuyla kucağından indim ve korku dolu gözlerle Zayn'e baktım.

"Napacağız?" Titriyordum korkudan.

Zayn kapıya yöneldiğinde panikle koluna yapıştım. "Dur. Eve girmek üzere, seni görmesin." yalvarırcasına çıkan sesime karşı durdu.

Onu çeke çeke camın önüne getirdim.

"Ne? Delirdin herhalde?" Önce açık cama sonra bana baktı. O anda teyzemin evdeki adım sesleri duyuldu.

"Luna geldin mi?"

"Yalvarıyorum atla. Başka çaren yok. Zaten giriş kat." diyerek gülümsedim.

Tısladı, sinirlendi ve söylenerek bir ayağını camdan çıkardı. "Sikeyim, kendi evimde camdan çıkıyorum."

Diğer ayağını da attı ve atladıktan sonra perdeyi hemen çektim ve önüme döndüm. Son söylediği şey gülmeme sebep olmuştu.

Birkaç saniye sonra teyzem odama girdi. "Burda mıydın? Sana sesleniyordum."

"Banyodaydım şimdi geldim."

Anlayışla kafa salladı ve odamdan çıktı. Ben ise bütün gece onu, dokunuşlarını, yüzünün hayalini kurmak için yatağa girdim ve uyumayı denedim.

×××

şu ana kadar en fav bölümüm oldu flsçaçdödç 👅


nefarious🌙malik [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin