içtiğim tüm yalanlar var, tokuşturup dururum bura kader meyhanesi

1.3K 128 366
                                    

teoman-iki yabancı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

teoman-iki yabancı

Ben küçükken annem her zaman süt içmeme karşı çıkarmış. Küçük çocuklara, evrende ki bütün anne babalar süt verir. Annemin bazen ruh hastası olduğunu düşünürdüm ama hayır, ruh hastası değildi. Neden böyle bir saçmalık yaptığını babamla çözememiştik açıkçası. Benim bildiğim kadarıyla süt içen çocuklar büyürdü, boyu uzardı. Evet boyum filinta denilecek kadar uzun değildi. Sonuçta annem bana süt içirmemekle ısrar ederek filinta olmama engel olmuştu. Neden benim boyum Chanyeol gibi olmasın ki? Chanyeol'ün kolilerce süt içtiğine kalıbımı basabilirdim. Bu kadar uzun olmasının tek açıklaması süt içmesiydi. Teneffüslerde gördüğümde elinde her zaman bisküvili süt olurdu. Ona göz devirmekten başka hiçbir şey yapamıyordum o zamanlar. Pekala neden sütler hakkında konuşuyorum hemen buna değinmek istiyorum. Sehun ile aynı ilk okulda okumuşuz, hatta ve hatta sıra arkadaşımmış. Az önce öğrendim. Okul bize süt dağıtırdı ve bende süt kaynağımı okul sayesinde karşılardım. Sehun hayatımda gördüğüm en salak insandı. Sınıf öğretmenimiz sütleri dağıttığında Sehun'un ilk işi kilitli bir defter çıkarıp, iğrenç yazısıyla bir şeyler karalamaktı. Yazdığı şeylere bönbön baktığımı gördüğünde omzumu patpatlayıp sütün faydalarını anlatmıştı. Sonra da yazdığı şeyleri okumuştu.

"23 Kasım 2006
Ders: Süt
Okuldaki süt
1.ders süt
Tadı cidden nefis.
Özellikle kışta.
Kalsiyum içeriyor.
Bu normal bir sütten daha fazla şey içeriyor.
8 gram yağ içeriyor.
Sehunnie'nin Günlüğü..."

Sehun'un gerçekten sorunları olduğunu o zaman anlamıştım. Neden bir çocuk günlüğüne sütün kışta daha lezzetli olduğunu yazsın ki. Benim günlüğümde genelde arkadaşlarımla olan anılarım olur. Yada Jongdae ve Minseok ile olan kavgalarımızı anlatırdım. Sahi, neredeydi o günlüğüm? Eve gidince kesinlikle günlüğümü bulmalıydım.

"Sonra Baekhyun'un elindeki sütü almıştı ve o da ağlamıştı." Sehun içtiği alkolün etkisiyle sarhoş olmuştu ve ilk okul anılarını anlatıp kendi kendine eğleniyordu. "Dostum görmeliydin, o kadar çok ağladı ki." gözünden gelen yaşı silip sandalyesine yaslandı.

Antrenmandan çıktıktan sonra herkes evlerine dağılmıştı. Jongdae'nin peşinden gidememiştim. Gidecek yüzüm bile yoktu. O gitti ve bende arkasından baka kaldım. Eve vardığımda kendimi sıcak bir duşa bıraktım. Tenime sıcak su değdikçe kemiklerimin yumuşadığını hissetmek gerçekten en güzel duyguydu. Çilek ve vanilya karışımı olan duş jelimi vücuduma sürdüğümde kendimi daha çok rahatlamış ve temiz hissetmiştim. Banyodan çıktıktan sonra grup konuşmalarına baktım. Sehun ve Jongin akşam içeceklerini söylemişti. Herkes yorgundu diye gelmeyi reddetmişti. Kafamı dağıtmaya ihtiyacım olduğu için bende onlarla beraber gittim.

Luhan ve Tao'da gelmek istemişti ama yaşları tutmuyordu diye evlerinde kalmak zorunda kaldılar. Tabi Luhan bir sürü lanet içerikli mesajlar yollamaktan asla vazgeçmedi, biz de çareyi internetimizi kapatmakta bulduk.

Güçlü Çocuklar Ağlamaz √chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin