Herkese merabaaaa tekrardan yeni bölümle karşınızdayımm hemmen bölüme geçelim sizi çoook özledimmmm🍁:) 🍁
🍀💙🍀💛🍀💚🍀💙🍀💛🍀💙🍀💚
"yoongi..." "efendim" "aslında benim sana söylemek istediğim bişey var" kaşlarımı hafif çattım ve yavaşça başımı salladım. "evet dinliyorum" başını eyip parmaklarıyla oynamaya başladı küçün tavşan, bu hali oldukça şirindi.
Yanaklarını sıkarak vişne rengi dudaklarını öpmek istiyordum. "jungkook-ah... Mm, söylemeye çekindiğin bir konumu?" başını kaldırdı ve gözlerimin içine baktı. Yavaşça yüzüme yaklaştı ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. O yaklaştığında bende geriye doğru eğiliyordum. Üstüme daha çok geldiğinde daha fazla eyilemedim ve sırtımı koltukla buluşturdum.
Elleriyle iki elimi koltuğa yaslayıp hareket etmeme izin vermedi. "jungkook ne yapıyorsun?! Bırak beni!" "rahatsız mı... Oldun?" tekrardan gözlerini gözlerime dikti. Sustum. Ne yapacağımı ne, diyeceğimi bilemedim. Başımı sağa yatırdım. "sadece bırak..." diye fısıldadım.Alaycı bi kahkaha attı, Sonra ciddileşip tekrar bana döndü. "yoongi... Dün banka öpüşürken seni sevdiğimi söyledim... Tanrı aşkına hatırlamıyor musun? Yoksa... Yoksa..." gözlerini kapattı ve derin nefes aldı. "beni sevmiyor musun?" gözlerini yavaşca araladı, dudaklarımı aradım konuşmak istiyordum. Onu seviyordum ve beni yanlış anlamasından öylesine çok korkuyordum ki... "jungkook-ah... Ben seni seviyorum... Sana aşığım..." oh!hayır hayır! Tanrım o... Onun gözleri dolmuştu... Ellerini gevşetti ve sıkıca sarıldı "korktum..." " neyden?" omzumda hissettiğim ıslaklıkla irkildim, ardından ise bir burun çekme sesi kulaklarımı doldurmuştu. "kookie... Tanrı aşkına ağlıyor musun?" küçük Bi kahkaha attım. "hadi ama ağlama... Bak bende üzülüyorum..." dudaklarımı büzdüm oda başını omzundan kaldırdı ve kızaran burnunu Bi kez daha çekti.
" beni sevmediğini düşündüm... Ve o kadar çok korktum ki... Sen bu dünyadaki en güzel insansın, biliyorsun değil mi kedicik" ah cidden, jungkook ve 'şu'vazgeçilemez fantezileri yokmu... "sende öylesin sevgilim, ama kedicikte neyin nesi..." kıkırdadı "kediye çok benziyorsun... Hem bak birbirimizi tamamlıyoruz sen kedi ben tavşan, ve tavşan olarak seni havuç niyetine yiyeceğim!" diyerek sinsice gülümsedi. Kesinlikle daha demin ki jungkook ile aynı kişi olamazdı. Kesinlikle...🍁 umarım beğenmişsinizdir🍁